Luister even, dat ga ik dus mooi niet doen. Waarom niet? Dat leg ik uit.
Het probleem is namelijk alleen bij spellen van EA... voor de duizenste keer.
Ik heb geen ander account, geen geld voor Playstation+ (voor dat account dan) en ik wil dat niet.
Ik wil dat best doen, maar geven jullie mij even geld? Jullie verwachten maar dat ik toegang tot een andere PS4 heb.
Begrijp je het nog steeds niet? Het is de game... Ik ga dat niet nog een keer uitleggen. Ik heb al contact opgenomen met meerdere YouTubers op jullie probleem met iedereen op YouTube te bespreken. Ik ga met meer mensen contact zoeken.
De verbinding WERKT. Alleen ik kan NIET GELIJK Online MP doen, pas na EEN POTJE ARCADE MODE... daarna WERKT HET WEL ZONDER PROBLEMEN....
Nog 1 keer naar mij wijzen en ik hoop dat EA LEKKER FAILLIET gaat...
Je begrijpt mijn reactie toch wel? Ik heb al super lang contact met EA o.a. via Twitter. Hun zeiden dat ik het probleem hier moest plaatsen ZODAT jullie team naar een oplossing kan kijken. Er werd niet gezegd dat ik mijn probleem hier moet plaatsen zodat een persoon als jij mij kan helpen, want het werkt toch nooit en ik ben het spuugzat... Behandel mij en andere games/fans maar zo, doe maar. Het is niet mijn reputatie die naar de klote gaat, maar die van EA...
Mijn excuses voor mijn heftige reactie, je moet het er maar mee doen.
Ik zou het fijn vinden als mijn probleem naar het game team gestuurd word die aan fixes werkt... anders help JIJ mij NIET.
Nog 1 aller laatste keer en brand dit in je hoofd en in die van all jouw EA collega's over deze wereld:
1. Het is de game, dat weet ik 100% zeker. Vertrouw me, ik ben niet achterlijk en dom..
2. Ik heb alleen problemen met games gemaakt of gepubliceerd door EA.
3. Dus games die niks met EA te maken hebben: NOOIT PROBLEMEN. Heel toevallig he?!
4. Ik heb vaker problemen gehad met SW BF2 = tijd wel problemen, tijd geen problemen. Mijn huidige problemen waren er niet, tot de eerste update van die nieuwe modus (Geonosis). Toen zijn de huidige hardnekkige problemen ontstaan.\
5. Online MP is weg, maar pas na een offline arcade sessie.
6. Alsjeblieft niet meer vragen of ik dingen kan doen, niks werd en sommige kan ik gewoon echt niet doen.
7. Dit is jullie (EA) laatste kans... anders geef ik het op en krijgt EA nooit meer mijn centen, ook al ben ik een STAR WARS fan... EA verpest Star Wars..
Groet,
Johan