Forum Discussion

EA_Jason's avatar
EA_Jason
Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
6 years ago

Re: Battlefield V blijft hangen in intro

Dat ziet er in ieder geval goed uit 🙂

Ik kan je aanraden dat je jouw BFV map verwijdert en daarna het spel repareert. Je kunt deze map vinden door op jouw toestenbord het Windows logo ingedrukt houdt en daarna op de E klikt,daarna klik je op jouw gebruikersnaam en zie je de Battlefield V map. Deze hernoem je naar Battlefield V Backup en repareer je het spel via Origin.

Dan moet alles weer in orde zijn.

7 Replies

• Ja aan het systeem zou het niet moeten liggen.

Zojuist gedaan maar nog steeds hetzelfde probleem

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    6 years ago

Okay dat is wel vreemd..

Kan je dan jouw drivers verwijderen met DDU en daarna opnieuw installeren met de GeForce Experience tool?

Je kunt ook nog een nieuw admin account aanmaken op jouw computer en het daarmee proberen.

Daarnaast kan je ook nog een Schone Start van Windows uitvoeren om te zien of dat werkt.

• Ik heb het probleem gevonden ROG GameFirst III Service dit programma moet ik beëindigen in het taakbeheer dan kan ik het spel zonder problemen doen heel vreemd.

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    6 years ago

Het kan soms voorkomen dat andere programma's onze spellen tegenwerken, dit kan je testen door jouw MsInfo32 na te kijken of door een Schone Start van Windows uit te voeren. 

Maar inderdaad wel vreemd, normaal gesproken heeft het een andere oorzaak dus bedankt voor het delen van de oplossing! Hopelijk kan ik zo ook andere spelers helpen met hetzelfde probleem 🙂

Hoe ben je er zelf achter gekomen en heb je al geprobeerd om het andere programma opnieuw te installeren?

• Las deze fix op een oude forum over het spel star wars battlefront 2 daar had ik ook al een soortgelijk probleem

• Remco01's avatar
    Remco01
    6 years ago
    @EA_Jason Ik heb hetzelfde probleem. Vele uren gespeeld en plotseling... werkt het niet meer. Blijft hangen in het intro scherm incl. muziek. Alles inmiddels geprobeerd op een schone start na. Iemand ideeën?