Re: Paarden
Hey @Annevsteden2,
Ik kan me jouw teleurstelling wel voorstellen. Er waren meer spelers die hoopten op uitgebreidere mogelijkheden bij 'Landelijk Leven'.
Gelukkig zijn er in Landelijk Leven wel spelopties voor koeien, lama's (heel belangrijk in de Sims) kippen, vogels, konijnen en vossen. Daarnaast is er natuurlijk ook de uitbreiding 'Honden en katten'. En kwamen de muizen mee bij 'Stedelijk Leven'. Wat ik wel heb begrepen is dat het maken van de paarden en de animaties die daarbij zouden horen erg moeilijk zijn en niet pasten in de schaal van het spel;
In juni 2021 reageerde SimGuruRomeo op dit onderwerp met een Twitter-bericht. Hij legde uit dat ze paarden geen recht konden doen met de middelen die ze hadden en ervoor hebben gekozen om prioriteit te geven aan de dieren die ik al eerder noemde.
Hij zei ook: "Het maken van paarden met de kwaliteit en diepte van gameplay die ze verdienen, is een aanzienlijke onderneming. We vonden dat ze niet de kern vormen van de tuin-tot-tafel-ervaring, dus we concentreerden ons op de dieren die er nu in Landelijk Leven zijn."
Maar wie weet komen er toch nog wat verrassingen onze kant op met het volgende uitbreidingspakket. Hierover fantaseren staat gelukkig iedereen vrij. 😉