Blog Post

De Sims Spel Informatie Hub
1 MIN READ

Re: Sims 2 uitbreidingspakketten

De Sims 2 is een ouder spel, @Eemsie95, dat net als andere oudere spellen niet meer zullen werken op moderne computer, zeker als je die probeert te installeren vanaf hun installatieschijven, op een Windows 10 computer.
Het is niet meer mogelijk om een digitale uitgave van De Sims 2 te krijgen.
Mocht de computer vastlopen tijdens het spelen, dan betekent dat je computer waarschijnlijk niet voldoet aan diens gevraagde systeemeisen. Aanvullende inhoud dient het beste in een bepaalde volgorde worden geïnstalleerd, meestal de datum van uitbrengen.
Wil je De Sims spelen op Windows 10, gebruik dan De Sims 4 of De Sims 3. Anders zul je op zoek moeten gaan naar een oudere computer, met Windows XP daarop geïnstalleerd en zonder internettoegang, waarvoor De Sims 2 werd uitgebracht.

Groetjes.
Published 5 years ago
Version 1.0

2 Comments

• Eemsie95's avatar
    Eemsie95
    5 years ago

Hoi!

Dankjewel voor je reactie.

Het is alleen wel zo dat ik mijn Sims 2 nog gewoon kan spelen op mijn laptop met Windows 10.

Het gaat alleen om de twee genoemde spellen die ik dus niet kan installeren.

Een paar weken terug heb ik namelijk nog een ander Sims 2 uitbreidingspakket geïnstalleerd via de cd-rom.

Wat je zegt over dat ze in een bepaalde volgorde moeten worden geïnstalleerd zou kunnen kloppen, maar dan vind ik het nog steeds raar dat ik die andere uitbreidingspakketten wel heb kunnen installeren.

Groetjes

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    5 years ago
    @Eemsie95

Helaas is de Sims 2 inderdaad ouder dus het is niet iets wat wij officieel meer ondersteunen. Helaas hebben wij de codes voor de digitale versie 2+ jaren geleden stilgezet en is het niet meer mogelijk de Sims 2 via Origin digitaal te verkrijgen.

Het kan het inderdaad waard zijn via de CD-ROM de spellen op de volgorde te installeren om te zien wat dat doet.

- EA_Neil