Blog Post

De Sims Spel Informatie Hub
1 MIN READ

Re: [Bekend Probleem] - De sims 3 Launcher wilt niet openen

Hoi!

Weet iemand hoe ik kan bouwen op het strand bij mijn huis? De Sims zegt dat ik daar een cheat code voor nodig heb, maar ik kan niet vinden welke…

Hier is een foto van hoe het er uit ziet. Ook zou ik graag misschien het huis wat groter maken, en er een bootje bij leggen.

Sorry als ik niet precies weet hoe dit platform werkt, ik ben namelijk nieuw. 

Groetjes,

Published 4 years ago
Version 1.0

5 Comments

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 years ago
    Hey @mdalsem,

Ten eerste; welkom op de Nederlandstalige tak van het AHQ Forum! 👋
    Ik heb je berichtje(s) even samengevoegd om het wat overzichtelijker te houden.

Helaas heb ik zo'n 1.2.3. geen duidelijk antwoord op je vraag, maar misschien kan @Trismagistos je wat verder helpen? 🙂
  • Welkom op het Nederlandstalige forum, @mdalsem.

Indien het strand zal deel uitmaken van jouw kavel, dan zal je hierop gewoon kunnen bouwen zonder het gebruikmaken van de cheatcodes.
    Strand zal bestaan uit zand, dat je met / bij de Terreingereedschappen kan bewerken / vinden.
    Indien je dit kavel niet zelf hebt gebouwd of meegeleverd werd met het spel, kan het zijn dat er beperkingen / waarden ingesteld zijn, of dit voor jou (later) gaan geven.
    Welke aanvullende inhoud gebruik? Heb je al cheatcodes gebruikt? Maak je gebruik van aangepaste inhoud en/of inhoud gedownload van andere websites?
    Indien de boten niet te koop zijn zoals auto's en fietsen, kan je deze niet plaatsen.
    De woning vergroten zal je handmatig moeten doen, door muren verwijderen en opnieuw plaatsen. Je zal de Lessen/ hulp hiervoor eens bekijken, oefenen op een andere, standaard aanwezige of nieuwe woning / kavel.
    Schermafdrukken zijn vaak duidelijker, De Sims heeft hiervoor een standaard functie.

Groetjes.
  • mdalsem's avatar
    mdalsem
    4 years ago

Ten eerste bedankt voor je reactie! 

Het lijkt alsof je er op kan bouwen omdat het strand waar ik op wil bouwen/spullen op wil plaatsen een vlak lijkt. Helaas geeft de Sims aan dat ik een cheat code nodig heb. En als ik er op probeer te bouwen in de bouwmodes en koopmodes kan ik er niks op plaatsen. Ja ik gebruik geld cheat altijd haha en die werkt goed! Ik kan boten kopen in de koopmodes alleen weet niet hoe ik die hier kan plaatsen. En het huis kan ik niet vergroten want het oppervlak waarop ik kan bouwen moet dan vergroot worden in het water alleen weet niet of dat kan en hoe dat dan moet. 

als ik in speelmodes op het strand klik staat er: haven de kinkhoorn bezoeken. Misschien snap je dan over welke locatie ik het heb. 

groetjes

• Hey @EA_Leeuw 

Ik heb even een aantal zaken voor opgezocht en naar de foto's gekeken die mdalsem heeft meegestuurd.

@mdalsem 

Ik had al zo'n vermoeden dat jouw Sim op een woonboot woonde. Wat ik wel vreemd vond is dat een van de aanlegsteigers een bouwgrid had. Had je al gebruik gemaakt van een cheat of een mod om die zichtbaar te maken? Ik heb die plek ook even opgezocht maar met een kleine woonboot. Tegenover het ziekenhuis op het 'vaste land'. Ik zie dat die woonboot van jou een van de grootste is (30 x 40 tegels).

Het is volgens mij ook een beetje afhankelijk van de plek die je uitkiest of je ook op het land kunt bouwen. Als je een aanlegplaats maakt op een van de eilandjes waar je ook een resort kun maken dan kan je daar gewoon bouwen. Ik weet niet zeker meer of je dan tegelijkertijd ook een woonboot kunt bezitten. Het is echt al een hele tijd geleden dat ik De Sims 3 speelde. Maar ik speelde wel heel veel met Exotisch Eiland. Ik zal het een dezer dagen nog eens wat dieper bestuderen.

Op en aan jouw woonboot kan je bouwen. Je kunt er zelfs een kelder in aanleggen. Maar je kunt niet buiten die kavel van 30 x 40 bouwen en voor zover ik weet zijn daar ook geen cheats voor. Er zijn nog wel wat mods te vinden maar ik raad je echt af om die te gebruiken omdat die niet meer up to date zijn.

Dus waarschijnlijk zal je het met de ruimte moeten doen die je nu al hebt. 

In jouw geval zou ik zeker overwegen om een resort te beginnen op een van de eilandjes. 

Veel plezier met spelen. 😉