Forum Discussion

Re: Nieuwe laptop sims 4

Hey @8713212153541214,

Ik heb voor het gemak even een vergelijking opgezocht tussen de twee HP laptops én de Acer:

Vergelijken - Tweakers

Zoals je in de kolommen ziet is er een marginaal verschil en dat maakt het kiezen voor iemand anders er niet eenvoudiger op. De Acer geeft standaard een jaar meer fabrieksgarantie maar het is de vraag of je dat nodig zult hebben. 

De HP Victus Gaming 15-fa0515nd heeft wel een grotere opslag en wijkt verder alleen in de grafische kaart af van de andere HP. Een hogere of lagere beeldverversing (refreshing rate) maakt voor De Sims 4 niets uit maar, als je de laptop ook gebruikt voor je werk dan kán een SSD van 1TB handig zijn. Ik neem aan dat je het verschil tussen een GeForce RTX 3050 en een 4050 niet zult merken als je geen shooters of race games gaat spelen. Ook voor TV kijken op je laptop zal je niet direct een GeForce RTX 4050 nodig hebben.

Het enige voordeel van de  HP Victus 15-fa1888nd is dat je er een headset en muis bijgeleverd krijgt (vaak afzonderlijk te koop voor ca. € 60) en dat is dan vrijwel gelijk het prijsverschil tussen die twee.

De eerlijkheid gebeid me te melden dat ik meestal zelf mijn laptops en desktops samenstel (vroeger assembleerde ik ze zelf) maar tegenwoordig laat ik dat doen. Beide merken HP en Acer leveren goede spullen en ook goede service dus... (oké een kleine hint: ik werk tegenwoordig ook veel met een eenvoudige HP laptop 😉)

Hopelijk kan je op basis hiervan een goed overwogen keuze maken. Laat me ajb even weten welke het is geworden.

No RepliesBe the first to reply

About De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.427 PostsLatest Activity: 16 hours ago