Blog Post

6 Comments

• lobieboot's avatar
    lobieboot
    3 years ago

Dit heb ik al geprobeerd maar bij taal veranderen staat alleen Engels. Bij specificaties staat dat hij ook in het Nederlands gespeeld kan worden. 

Ik heb dit ook altijd in het Nederlands gespeeld via ea.

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    3 years ago

Als je het basisspel wel in het Nederlands kunt installeren, @lobieboot dan raad ik je aan dat te doen. 

Als je daar alleen de optie krijgt voor de Engelse taal heb je jammer genoeg niet de Nederlandse versie.

Als het gaat om het uitbreidingspakket Piraten en Adel

De uitbreiding 'Piraten en Adel' kan je gewoon in het Engels toevoegen en daarna via manage Add-ons in het spel brengen. Het kan zijn dat je een foutmelding krijgt maar die kan je negeren. 

Repareer na de foutmelding je spel en, als het goed is, kan je jouw Sims Middeleeuwen met de uitbreiding gewoon in het Nederlands spelen.

• LaikaRay's avatar
    LaikaRay
    3 years ago

Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik had het spel in het Nederlands staan op mijn oude laptop, toen werd de Origin app nog gebruikt. Nu heb ik een nieuwe laptop en moest alles opnieuw downloaden via de nieuwe EA app. Mijn Sims 3 kon ik wel in het Nederlands installeren, maar Sims middeleeuwen niet (zowel de base als het uitbreidingspakket laten geen andere talen toe). Ik heb hier zojuist contact over opgenomen met EA, en die zeggen dat het een bekend probleem is (met alle talen naast Engels) en dat ze er mee bezig zijn. Ik heb geen idee hoe lang dit gaat duren, maar tot die tijd zullen we dus waarschijnlijk alleen in het Engels kunnen spelen.

• Hoi,

heb je er inmiddels al wat meer over gehoord? En hebben ze ook gezegd dat ze het laten weten als het mogelijk is?

• Het is mij inmiddels gelukt. Ik heb de taal veranderd via regedit.

• Goedemorgen,

Mag ik vragen hoe u dit heeft gedaan. Ik probeer dit ook te doen maar het lukt met geen mogelijkheid om sims middeleeuwen en piraten en nobels in Nederlands te zetten en ook niet via die regedit, ik weet niet of ik dit goed heb gedaan.

Dankjewel alvast voor de reactie!