Blog Post

De Sims Spel Informatie Hub
1 MIN READ

Re: sims deluxe edition

Het gaat hierom De Sims ⚽, die je graag op een moderne computer wilt gaan spelen, @BaBuuGamess?
Het is mogelijk dat je dit spel niet eens geïnstalleerd krijgt, gestart krijgt, of zelfs goed blijft draaien.
De Sims ⚽, het klassieke spel, kan niet worden verzilverd via Origin. Je kan deze alleen spelen als je de schijf van het spel nog in je bezit hebt.
Weet je zeker dat je een poging wilt wagen?
Oudere spellen werken vaak niet met moderne hardware en software.
Zou het nog mogelijk zijn om dit spel te kunnen omzetten, wat ik mij afvraag, dan zal dit via de helpdesk dienen te gebeuren.

Groetjes.
Published 6 years ago
Version 1.0

2 Comments

• BaBuuGamess's avatar
    BaBuuGamess
    6 years ago
    @RealSimmor0 Ja ik wil ze graag op mijn laptop spelen. Windows 10.
    Ik krijg ze inderdaad niet gestart als ik de CD insteek.
    Ik zal eens proberen bellen naar de helpdesk. Hopelijk zal er een manier zijn.

Dankjewel voor je antwoord!
  • RealSimmor0's avatar
    RealSimmor0
    6 years ago

Je kan een poging wagen, @BaBuuGamess, al verwacht ik dat het gaat lukken. Het zit namelijk zo, dat de beveiligingsmethode die bij deze spellen kwam, niet meer ondersteund en zelfs geblokkeerd worden door Windows 10.
    Misschien kan je het installatieprogramma starten als Administrator, met tijdelijk uitgeschakelde "Gebruikersaccountbeheer" en diverse opties van "Compatibiliteitsmode" uitproberen. Begin bij Windows XP, het kan zijn dat je meerdere pogingen dient te wagen.
    Zorg ervoor dat je geen overige software nog hebt openstaan, zoals beveiligingssoftware, die voorkomt dat het programma als het spel goed kunnen draaien.
    Mogelijk dien je ook de beeldschermresolutie te verlagen naar 1024×768 of 800×600, als het spel in de venstermodus te starten / spelen.
    Waarschijnlijk dien je de stuurprogramma's van je laptop bijgewerkt hebben, andere grafische instellingen aanpassen, als de nog beschikbare updates bij de Windows Update eerst te installeren.

Telefoonnummers van de helpdesk:
               Voor Nederland: 020-8083219 (lokaal tarief).
               Voor België: 02/8084590 (lokaal tarief).
    Ook kan je ook een terugbel verzoek indienen.
    De helpdesk is bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.

Groetjes.