Forum Discussion

Re: De sims 4 te huur werkt niet

Bedankt voor je reactie, ik speel niet met Mods de game is helemaal origineel. Ik heb de mappen Mods en heb de localthumbcache verwijderd en het spel opnieuw opgestart maar het probleem blijft hetzelfde. Het probleem is pas gekomen toen ik een huurder terecht heb uitgezet, ik heb al een paar keren het spel gerepareerd en geüpdatet. Ik kan eigenlijk nietmeer spelen met het pack te huur aangezien ik niet naat mijn appartementsblok kan gaan of huurder uitzetten of laten intrekken.

1 Reply

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    2 years ago

Hey @HocedezShannan,

Als je geen mods gebruikt dan heb je misschien wel een bug in je spel.

Je zou kunnen proberen om met de workaround die je hieronder aantreft dat probleem op te lossen:

• Verplaats je Sim naar een andere kavel. (verhuizen)
    • Verander in Werelden beheren die kavelinstelling van het verhuurde huis naar residentieel (alleen wonen) en zet alle overige Sims die er wonen uit het huis.(Verhuis ze naar andere residentiele kavels als je ze daarna nog wilt gebruiken)
    • Sluit het spel af en verwijder opnieuw het bestand localthumbcache.package.
    • Open opnieuw je spel en bewerk de kavel opnieuw om er een huurwoning van te maken en en wijs daarna weer de eenheden toe.
    • Koop het kavel en selecteer een eenheid om erin te gaan wonen.
    • Verhuur de overige eenheden opnieuw aan of verplaats de huishoudens vanuit Huishoudens beheren.

Laat even weten of die optie voor jouw werkt. Anders zal je, jammer genoeg een nieuw spel moeten aanmaken. 

Tip: sla je families en kavels altijd op in je bibliotheek en maak regelmatig een back-up van je spel.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,947 PostsLatest Activity: 23 hours ago