Forum Discussion
9 Replies
Ik heb ultimate edition
speel op pc op ea app
Er staat heel de tijd dat je opnieuw moet proberen in een paar minuten maar inmiddels zijn we al een paar dagen verder
ik heb dit probleem ook exact de zelfde
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
Hey allemaal,
Ik heb de posts even samengevoegd met een al bestaand topic hierover.
Hoe hebben jullie precies het spel aangeschaft / gepre-ordered? Is dit via ons, Origin/EA app, of via een winkel van derde partij, en dan via een code ingevoerd?
Ik heb het gepreorderd via de ea ap zelf
maar kan dit snel opgelost worden het duurt wel heel lang fifa is al uit heb toch 90eu betaald schandalig eigenlijk
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
Hey @Dwayne32,
Als je het (hopelijk) sneller opgelost wilt hebben dan via het communiceren via een forum, raad ik je aan om de klantenservice te contacteren via https://help.ea.com/nl/contact-us.
Mocht je het via het forum willen proberen, dan hoor ik het graag. 🙂 - @EA_Leeuw hoppelijk kan je mij ook helpen het is nu 1 okt en kan fifa 23 nog steeds niet downloaden en heb de ultimate editie gekocht
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
- @EA_Leeuw ja ik krijg een fout melding dat er een probleem is met mijn download en dat is al sinds de early acces
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@sanderrevers, oké. En ervaar je het probleem nogsteeds? Zo ja, hoe bezit je het spel precies? Is dit via EA Play Pro, of een losstaande aankoop?
About EA app Technische problemen & bugs
Heb je problemen met de EA-app? Doe mee en rapporteer bugs en vind hulp bij downloads, DLC's, aankopen en inlogfouten.163 PostsLatest Activity: 2 days ago
Recent Discussions
- 2 days ago
- 5 days ago
- 6 days ago
- 8 days ago