Forum Discussion
8 Replies
Ik heb de code ingevult via de EA website zoals hier staat op de screenshot. En vervolgens kreeg ik een melding van jullie website dat de code succesvol was verzilverd na het invullen. Ik speel op de Xbox One.
- EA_QueenBee2 years ago
Community Manager
@TheBull070,
Juist, dank denk ik dat ik al weet wat het probleem is. Als je een code via de EA website moet verzilveren, dan heb je een PC code gekregen voor 12,000 punten. Maar omdat er geen cross-progressie is tussen PC en Xbox, kan je die punten niet gebruiken op de Xbox. Je hebt je punten dus wel, alleen je kan er geen gebruik van maken; behalve als je EAS FC 24 op PC gaat spelen. Wat nu dan zou EA dit toch wel kunnen verhelpen ik ben al langer dan 11 jaar klant ik heb dit nog nooit meegemaakt het is voor mij veel geld ik dacht dat microsoft en xbox het zelfde was? Ik heb hier nog nooit van gehoord anders moet dit toch goed worden aangegeven via de ea website lijkt mij als dit zo is dan moet dit verholpen kunnen worden via het EA systeem gewoon een kwestie van verkeerde platform
- EA_QueenBee2 years ago
Community Manager
@TheBull070,
Alle codes via de EA website zijn altijd voor PC geweest. Als je naar onze website gaat, is er zelfs een sectie voor "Heb je een code voor een ander platform?".
https://www.ea.com/redeem
Ons EA Hulp artikel heeft hetzelfde:
https://help.ea.com/nl/help/faq/redeem-product-and-promotional-codes/
Het spijt me dat je een code voor de verkeerde platform hebt gekocht, maar helaas is er niks dat ik kan doen, behalve aanraden dat je in de toekomst meer voorzichtig bent om codes voor de juiste platform te kopen. Als ik naar je schermopname kijk zie ik dat je het op een ander website hebt gekocht; is het daar niet duidelijk welke codes voor PC en Xbox zijn? - @EA_QueenBee Is mijn eas fc xbox team hetzelfde als ik bijvoorbeeld eas fc voor de pc zou kopen en ik verder kan met hetzelfde team?
- EA_QueenBee2 years ago
Community Manager
@TheBull070,
Helaas niet; er is geen cross-progressie in EAS FC 24. Dus als je op PC wilt spelen, dan moet je met een compleet nieuwe team beginnen. - @EA_QueenBee Dat is wel erg raar vind je niet dus ea verzilverd een code terwijl ik geen eens een account heb voor pc of een versie heb van eas fc voor pc dus waar worden die punten dan nu gestalt? Dan hoort ea die code niet te kunnen verzilveren en te zeggen dat de code niet verzilverd kan worden omdat je geen account heb voor dat platform zitten in 2023 hoe kan zoiets simpels nu nog niet bestaan jullie hebben het geld al binnen is het dan niet normaalste zaak van de wereld dat je iemand refund of helpt maar onder het mom van dat er geen cross progressie is? Vriend ik heb niet eens een pc ik snap dat jij er niks aan kan doen maar vind je dit nou niet krom is gewoon geld klopperij elk systeem ter wereld kan tegen woordig alles regelen maar een miljarden bedrijf als jullie kunnen zulke simpele dingen niet dat klopt toch niet
- EA_QueenBee2 years ago
Community Manager
@TheBull070,
Ik zal wel zeggen dat je geen Xbox codes kan verzilveren voor PC, en geen PC codes kan verzilveren voor Xbox. Dus als je die code via ons hebt verzilverd, dan zou je die nooit op Xbox hebben kunnen verzilveren. Het is niet echt een vraag van waar je je code verzilver, het is een vraag voor welk platform de code was. En jouw code was dus voor PC.
Je kan altijd een terugbetaling aanvragen, maar dan raad ik je aan om contact op te nemen met de verkoper. Wij kunnen daar alleen mee helpen als je iets direct van ons koopt.
About FC 24
Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.1,271 PostsLatest Activity: 2 months ago
Recent Discussions
- 3 months ago