Forum Discussion

KrijgEten's avatar
7 years ago
Solved

Apex Legends freeze

Hallo,

Als ik mijn game opstart hoef ik maar ongeveer 10 sec in de game te zitten en hij freezed dan en ik moet mijn hele computer dan opnieuw opstarten.

Ik denk dat veel mensen dit probleem hebben maar ik heb alles geprobeerd om het te fixen maar niet gelukt.

ik hoop dat jullie mij zo snel mogelijk kunnen helpen.

Specs: AMD FX 8320 eight-core

8gb ram

AMD radeon R9 200 series  3052mb

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    7 years ago

Ik heb het .txt bestand nodig zoals staat beschreven in de link die ik je gaf 😉

18 Replies

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    7 years ago

Ik heb het .txt bestand nodig zoals staat beschreven in de link die ik je gaf 😉

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    7 years ago

Probeer eens de nieuwste drivers te downloaden van AMD, er zaten wat bugfixes in.

Ik vond ook dit:

Memory: 8192MB RAM

Available OS Memory: 4054MB RAM

Er is maar 4GB RAM beschikbaar van de 8?

• ja klopt ik heb dat bijna gefixt. maar nu is het 6,96 gb van de 8. zou dat een probleem kunnen zijn dat het crashed?
  • dit gebeurd er als ik crash.

hij loopt gewoon bijna gelijk vast en op mun 2e scherm zie je wat er gebeurd

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    7 years ago

6GB moet genoeg zijn als je de minimale settings gebruikt 🙂

Heb je hetzelfde probleem wanneer je jouw tweede monitor loskoppelt?

• ik heb het probleem opgelost. als ik in taakbeheer ga dan moet ik radeon en radeon settings en hulp uitschakkelen. alsnog super bedankt voor je hulp (:

fijne dag!

About Apex Legends Technische problemen & bugs

Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.516 PostsLatest Activity: 2 days ago