Forum Discussion

13 Replies

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    6 years ago

Aan de specs zou het niet moeten liggen @MisterManders 

Heb je al geprobeerd om eens naar jouw MsInfo32 te kijken om te zien wat de oorzaak is van de crash? Soms wordt dit veroorzaakt door andere programma's die open staan.

Je kunt een Schone Start van Windows uitvoeren en alleen Origin en Apex opstarten om te zien of dat werkt. Daarna start je jouw programma's een voor een op om te zien welke het probleem veroorzaakt. Vergeet niet om Windows hierna normaal op te laten starten. 

Soms helpt het ook om een nieuw Admin account aan te maken op Windows en het daarmee te proberen.

Update ook de drivers voor jouw videokaart mits het mogelijk is. 

• Mijn apex doet het ook niet, hij blijft hangen op het laadscherm en daarna krijg ik een melding en sluit hij apex af. Vanmmiddag deed hij het nog

in de bijlage mijn dxdiag

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    6 years ago

Hey @Florro-Torro,

Jouw PC voldoet niet aan de minimale systeemvereisten die nodig zijn voor Apex Legends. 

Wat is er veranderd sinds de laatste keer dat je Apex hebt kunnen spelen en nu?

About Apex Legends Technische problemen & bugs

Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.505 PostsLatest Activity: 7 days ago