Forum Discussion
Ik heb alleen de servers in Europa geprobeerd aangezien ik daar het minste aantal milliseconden ping heb.
Ik heb een uurtje geprobeerd te spelen op mijn 4G. Ik kreeg 1x een internal server error/shutdown en daarna een keer CODE:leaf
Het is trouwens niet zo dat ik elke match gekicked word, het gebeurd alleen wel redelijk vaak. Zeker wel 1x in de 10/15 matches.
Ik snap dat zo'n specifiek probleem vaak niet goed op te lossen is, dus daarom heeft Respawn ook de Rejoin feature gemaakt denk ik.
Alleen die doet het bij dus nooit bij mij. Als die het wel deed, was het probleem een stuk minder irritant.
Bedankt weer voor je snelle reactie!
Blij om te horen dat het niet elke match is. Ik had het idee dat het elke match was en wilde daarom vragen of je wel gewoon in kon loggen met de hotspot alhoewel spelen vaak op zo'n hotspot niet altijd even stabiel is en uiteindelijk inderdaad een disconnect kan geven.
Ik zou inderdaad niet aanraden servers buiten Europa te proberen in verband met hogere ping en lag wat niet ideaal is bij het spelen van een shooter zoals Apex waar je toch de ping zo laag mogelijk wilt hebben want elke milliseconde telt.
Je kunt nog eens kijken naar de meer geadvanceerde internetopties om te zien of het enig verschil maakt maar dat het meestal prima gaat maakt het lastig om te diagnostiseren wat het probleem hier kan zijn. Je meldt dat dit pas sinds begin seizoen 8 begon of had je ervoor ook wel eens last van dit probleem?
- EA_Neil
- 5 years ago
Ik had voor Seizoen 8 ook al last van dit probleem, alleen een heel stuk minder. Ik heb echt het gevoel dat in Seizoen 8 de crashes veel meer zijn geworden.
Ik ga maar nog eens proberen om mijn router opnieuw op te starten en mijn internet instellingen te bekijken, want ik zou op dit moment niet weten waar het precies aan ligt, als het probleem al bij mij ligt.
Heel erg bedankt voor je support in ieder geval!
- LightningLion500
About Apex Legends Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 3 days ago
- 3 days ago
- 14 days ago
- 2 months ago
- 2 months ago