Forum Discussion
Mijn account is onlangs ook verbannen van het spel te spelen. Ik heb de game 1 maand geleden verwijderd door opslagtekort op mijn PC. Ik besloot dus om gisteren het terug te installeren maar wanneer ik een game probeer te spelen, dan krijg ik een melding dat ik verbannen ben. Ik heb mijn e-mails bekeken maar er was geen e-mail verstuurd in verband met de reden van mijn ban.
Hey @zunflyxxttv ,
Sorry om dat te horen. Helaas behandelen we bans niet over het forum dus mocht je het gevoel hebben dat dit onjuist is wil ik je aanraden een zaak te starten zoals uitgelegd op deze link.
Mocht je het gevoel hebben dat dit iemand anders was wil ik je adviseren in de plaats van een mail te sturen eerst contact op te nemen via de chat om het account te beveiligen. Ze zullen erna helpen een zaak te starten om jouw account te controleren.
Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar.
Dit is hoe je een chat start:
- Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
- Selecteer chat
Mocht je geen optie hebben tot de chat dankzij de ban log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt (of eentje die niet bestaat) en druk nogmaals op contactopties en kies chat.
- EA_Neil
About Apex Legends Technische problemen & bugs
Recent Discussions
言語パックの不具合
Solved8 days ago- 24 days ago
- 2 months ago