[Opgelost] - Voortgang teruggezet
Hey @EA_Neil. Ik heb nu een bug waardoor als ik leave ik mijn progressie die ik tussentijds had gemaakt kwijt ben... zo had ik een 2500 damage badge verdient en moest ik gaan eten dus sloot ik apex af. Toen ik terug kwam was ik 1 level terug gezet (was 123) en was mijn badge ook mooi kwijt. In de match summary stond nu dat ik level 122 was geworden en kreeg geen badge maar kon wel mijn stats zien. Inmiddels als ik naar match summary ga zie ik de game die ik 1 dag geleden had gespeelt. Mijn progressie wordt ook gereset wanneer ik over level 5 van de battle pass ga. Dan krijg ik te zien (you recieved 200 apex coins) en dan ben ik weer poef bij tier 4 van de battle pass. Ik ben niet de enige met dit probleem maar zou je kunnen vertellen of ea bezig is dit te fixen? Daarnaast zou een compensatie in ranks en levels wel gewaardeerd worden aangezien we spelen om niks te krijgen momenteel. Een apex coin of heirloom shard compensatie zou ook gewaardeerd worden. Daarnaast zou het fijn zijn als ik mijn badge terug kan krijgen. Ik heb een screenshot met het bewijs dst ik daadwerkelijk 2794 damage heb gedaan in die match
Hey @Combat-_-Swet,
Je lijkt niet de enige te zijn met dit probleem en we zijn aan onze kant aan het onderzoeken wat hiervoor mogelijk de oorzaak was. Ik heb jouw bericht even zijn eigen discussie gegeven omdat dit een ander probleem is dan waar je hem onder gepost hebt.
Ik markeer deze reactie als antwoord zodat hij zichtbaar is voor iedereen en zodat ik hier de updates kan plaatsen.
Laatste update: 18 Augustus
Het probleem waarbij het spel constant teruggezet wordt na het afsluiten is sinds Dinsdag 17 Augustus opgelost. Helaas waren er wat problemen bij het terugvinden van deze missende content tijdens deze periode en zal het helaas niet mogelijk voor ons zijn om deze te verifiëren en terug te zetten voor spelers die tegen dit probleem aangelopen zijn. Onze grootste excuses hiervoor.
Wat is er aan de hand?
Het lijkt erop dat sinds Vrijdag de 13de er progressie lijkt te missen en bepaalde spelers teruggezet zijn in hun progressie. Dit zijn niet alleen matches maar ook battlepass progressie en unlocks zoals bijvoorbeeld badges.
Is er iets wat ik kan doen als workaround?Als het goed is zal dit probleem zich niet meer voor moeten doen. Laat ons weten als je nu alsnog progressie kwijt raakt bij het herstarten (niet inclusief progressie van voor vandaag).
- EA_Neil