Forum Discussion
EA_QueenBee
Community Manager
3 years agoHoi @69b7066fd0fd9c3f,
Welkom op de Nederlandse forums! Heb je in het verleden je PlayStation account aan een ander EA account gekoppeld of zoiets?
Welkom op de Nederlandse forums! Heb je in het verleden je PlayStation account aan een ander EA account gekoppeld of zoiets?
3 years ago
@EA_QueenBee Overigens. De chatbot (of medewerker) van EA zegt dat voortgang van PS4 naar PS5 niet wordt overgedragen maar ik kan me niet voorstellen dat dat klopt...
- EA_QueenBee3 years ago
Community Manager
@69b7066fd0fd9c3f,
Ja, nee, dat spelvoortgang draagt wel over, dus dat klopt inderdaad niet. In principe zou alles daar moeten zijn. Heb je in het verleden op een ander PlayStation account Apex gespeeld of zo? Als je nog in een chat bent, kan je misschien vragen hoe lang Apex al op je account zit?- 3 years ago@EA_QueenBee Nee ook niet. Chat helaas al gesloten. Ik zal er nog maar eens achteraan gaan... Wie weet
- EA_QueenBee3 years ago
Community Manager
@69b7066fd0fd9c3f,
Het enige at ik kan bedenken is dat je toch op de verkeerde account speelt... Je hebt letterlijk niks? Een vers account? Geen levels, packs, skins, enz.?
About Apex Legends Technische problemen & bugs
Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.518 PostsLatest Activity: 2 months ago
Recent Discussions
- 2 months ago
- 2 months ago
- 2 months ago
- 2 months ago
- 3 months ago