Forum Discussion

EA_QueenBee's avatar
EA_QueenBee
Icon for Community Manager rankCommunity Manager
2 years ago

Re: Apex Legends - Skin Bundle with apex packs in Belgium

Hoi @k97kljf8v4to,

Welkom op de Nederlandse forums! Dank je wel voor je feedback, ik zal het zeker met de teams delen. Ik snap dat het inderdaad lastig kan zijn om skins te krijgen, vooral als je ze alleen in een bundel met pack kan krijgen (want zoals je zegt, dat kan natuurlijk niet in België). Hopelijk kunnen ze dat in de toekomst een keer aanpassen.

2 Replies

• Bedankt om te antwoorden!

Zou het mogelijk zijn om een productcode aan te maken met enkel de lycan hunter skin in van Loba zodat ik deze zo dan kan kopen? Of zou het mogelijk zijn om mijn regio te veranderen naar Nederland zodat ik in staat ben om apex packs te kopen? Ik ben onlangs verhuis naar Nederland dus de wetten van België zouden geen invloed hebben. Of zou u  een andere oplossing voor ogen zien?

Alvast bedankt!

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    @k97kljf8v4to,

Ik denk niet dat ik een product code kan regelen, helaas. Het beste dat ik voor je kan doen is dit met de teams delen zodat ze hopelijk in de toekomst deze skins los kunnen verkopen.

Je kan de regio van je EA account hier wijzigen als je verhuisd ben:

https://myaccount.ea.com/cp-ui/aboutme/index

Maar ik geloof dat ze naar je geografisch locatie kijken voor dingen zoals dit, dus als je nog steeds in België bent zal dit geen invloed hebben, helaas.

About Apex Legends Technische problemen & bugs

Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.505 PostsLatest Activity: 19 days ago