Forum Discussion
6 Replies
- UR2BU4 years agoNew Rookie
@EA_Leeuw Ja, dat klopt... Heel raar.. net alsof iemand mee kijkt en bonk.. super irritant
- EA_Leeuw4 years ago
Community Manager
@OftenDown, heel apart inderdaad. Het gekke is, is dat we meer van dit soort eigenaardige rapporten hebben ontvangen. Dus het lijkt wat te spoken in Apex Legends! 👻 Snap goed dat het aardig irritant is.
Zou je misschien kunnen vermelden welke modus je speelt als je dit geluid hoort? En wanneer heb je het voor het laatst gehoord? - UR2BU4 years agoNew Rookie
@EA_Leeuw binnen trios en arena.. lijkt net alsof iemand mee kijkt en bonkt wanneer ik een aanval doe of wanneer ik verstop. Lijkt net alsof ze dan iets willen dat ik doe... Geen idee wat, ik speel gewoon de game.. best goed mag ik wel stellen 👍😁
- EA_Leeuw4 years ago
Community Manager
- UR2BU4 years agoNew Rookie
@EA_Leeuw Olympus, storm point, world's edge in trios en overflow, party crasher in arena. Zou kunnen dat andere mappen ook geluid geven, maar eerlijk let ik er niet veel op. Probeer het te negeren. Lukt helaas niet altijd...😔👍
- EA_Leeuw4 years ago
Community Manager
@OftenDown, nee ik snap het, moeilijk te negeren inderdaad. Thanks voor de info! Hebben we veel aan namelijk! Ga het doorgeven aan de Apex Legends teams, hopelijk kunnen ze er wat mee. 🙂
About Apex Legends Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 2 months ago
言語パックの不具合
Solved2 months ago- 2 months ago
- 3 months ago