Forum Discussion

Re: CE-34878-0 fout krijgen met APEX! Zelf op mijn nieuwe ps4 heb ik er last van...

Lijkt mij iets dat te maken heeft met PS4, @Corleos-_-NL, zeker als het met meerdere spellen en PS4's terugkomt. Kun je deze stappen eens proberen?:

1 Sluit de applicatie, installeer de nieuwste systeemsoftware en game-updates, en start het systeem opnieuw op.
2 Als je de harde schijf (HDD) van je systeem hebt geüpgraded, moet je de oorspronkelijke HDD opnieuw installeren.
3 Als het probleem aanhoudt, maak je een back-up van je opgeslagen gegevens en ga je naar [Instellingen] > [Initialisatie] en kies je [PS4 initialiseren].

Als het probleem bij elke applicatie optreedt of zodra de applicatie opstart, neem dan contact op met de PlayStation-helpdesk: https://www.playstation.com/get-help/contact-form/?default=console-accessory

Groetjes.

3 Replies

• bedankt voor je bericht, ik heb alles al geprobeerd. Ook alle punten die jij hebt opgesomd, echter het haalt niks uit.

heb de oplossing gevonden, door dit seizoen te stoppen met het spelen van Apex.

want ik werd hier echt diepbedroefd van!

overigens heb ik er alleen last van als ik Ranked speel, voor de rest heb ik 0 last.
    mij zisnhet wel in het volgende seizoen van Apex.

Mocht ik er dan nog last van hebben, dan stop ik helemaal met dat spel.

• RealSimmor0's avatar
    RealSimmor0
    6 years ago
    Deze foutcode is van PS4 afkomstig en niet het spel zelf. Je geeft aan dat je deze foutcode bij meerdere spellen ziet.

Mochten de genoemde tips niet werken, dien je contact opnemen met de helpdesk van PlayStation. Heb je dat al gedaan, @Corleos-_-NL?

Groetjes.
  • Heb ik dat aangegeven?

Nee krijg alleen deze foutcode in Ranked met APEX.

Ranked is een competitieve gedeelte van APEX. 

Al speel ik gewoon APEX dus geen Ranked dan heb ik nergens last van. 
    Heb contact gehad met PlayStation, en zei kunnen mij tegen betaling technisch ondersteuning bieden. 
    want dat waslijstje met punten heb ik ook allemaal gedaan, en hielp ook niet.

Tegen betaling daar ga ik niet in mee. 

groetjes,

Cor

About Apex Legends Technische problemen & bugs

Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.505 PostsLatest Activity: 21 days ago