Forum Discussion

Re: Geen coins ontvangen

Beste @EA_Leeuw

heb hier hetzelfde probleem,

heb vorige week de 2000+150 free apex coin bundle gekocht maar niet gekregen.

speel via steam en de coins zijn ook via steam gekocht.

ik heb al hulp gevraagd aan EA maar heb geen reactie of niks gezien.

alleen een anquette met hoe de hulp is geweest. die ik dus niet gehad heb 

Hoop nu dat je mij hiermee kunt helpen.

8 Replies

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago
    Hey @Jipped04,

Hmm, vervelend inderdaad. Hoe heb je precies contact opgenomen met EA Support? Is dit via email geweest, toevallig? Zo ja, dan kan het inderdaad wat langer duren soms voordat je een antwoord krijgt.

Ik raad je aan om via chat contact op te nemen met EA Support. Je kunt de opties hier vinden: https://bit.ly/EA-Ondersteuning.

Succes en laat even weten als het is opgelost. 🙂
  • @EA_Leeuw 

als ik om ondersteuning wil vragen kan ik alleen maar mailen, er staat geen bel/chat optie.

overigens heb ik ook nog niks terug gehad via de mail.

hoor graag van je,

• Heb je dan contact opgenomen met de ondersteuning van Steam, @Jipped04?

Nagaan dat je het website formulier juist invult en het doet binnen de openingstijden, aangezien niet alle opties kunnen beschikbaar zijn.
    Dit eens doen een andere webbrowser.

Groetjes.
  • EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago

Hey @RealSimmor0,

Hierbij kan Steam helaas niet helpen, hiervoor moet men onze EA Support contacteren. 🙂

Als je deze link volgt, @Jipped04, kom je als het goed is uit bij de Nederlandstalige live chat.

• @EA_Leeuw 

als ik de link volg kan ik mijn gegevens invullen maar zodra ik op volgende druk krijg ik telkens deze error; 

"This page has timed out. Please refresh and try again."

• Waarschijnlijk heb je dan te lang gewacht met het invullen en/of heb je het formulier onjuist ingevuld, @Jipped04?

Bepaalde software die je hebt draaien, kunnen dit soort zaken blokkeren / hinderen. Je zal deze toch maar eens helemaal moeten afsluiten.

Lukt het wel met een bijgewerkte webbrowser via een PC en bekabelde internetverbinding?

Groetjes.

About Apex Legends Technische problemen & bugs

Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.500 PostsLatest Activity: 23 days ago