Forum Discussion

EA_Leeuw's avatar
EA_Leeuw
Icon for Community Manager rankCommunity Manager
4 years ago

Re: Kan niet teammates horen

Hey @LestingMoe,

Bedoel je dat je niet andere spelers kunt horen die in jouw squad of duo zitten?

Het kan zijn dat ze misschien niks zeggen? Of weet je zat men iets ook daadwerkelijk zegt?

11 Replies

• @EA_LeeuwMe vrienden kunnen praten tegen de andere spelers in een squad in voice chat die ik niet kan horen alleen ik hoor me vrienden wel in voice chat.

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    3 years ago

@LestingMoe, dankjewel voor de extra info!

En op welk platform speel je als ik vragen mag? En op wat voor platformen spelen je vrienden en wat voor soort audio-setup hebben die precies?

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    3 years ago
    @LestingMoe, oké, en wat voor soort audio-setup hebben jij en je vrienden precies? Alleen een headset bijvoorbeeld?
  • EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    3 years ago
    @LestingMoe, oké. Dus iedereen speelt op Steam? Niemand op Origin, of de PS/Xbox etc? En de vrienden die je hebt toegevoegd die je kunt horen/jouw kunnen horen, is dat op Steam?
  • EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    3 years ago
    @LestingMoe, en heb je al eens een audio test geprobeerd om te kijken of dat je set up helemaal goed werkt en of dat de microfoon ook goed geluid oppakt en zo?
  • @EA_Leeuw ik heb dit probleem alleen in apex, in andere games zoals CSGO, rainbow 6 siege, team fortress 2, pavlov vr en cod mw2019 heb ik dit niet
  • EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    3 years ago
    Hey @LestingMoe,

Ah top! Dat is fijn om te horen. Heel apart dat het überhaupt gebeurde, maar goed.

Veel speel plezier!

About Apex Legends Technische problemen & bugs

Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.500 PostsLatest Activity: 18 days ago