Forum Discussion

Re: [OPGELOST] - Ik kan de battlepass niet kopen

@EA_Neil Beste
Weet u mischien wanneer dit is opgelost?
Dit is best wel vervelend... er zijn ook veel glitches in het spel zoals bv crypto dat witte ogen heeft en een zwart wit gezicht.

6 Replies

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    5 years ago

Ik heb op het moment helaas geen updates op wanneer maar het staat op de lijst en wordt hopelijk binnenkort opgelost via een hotfix.

Voor grafische glitches op PC lijkt het probleem vaak opgelost door het spel te repareren of opnieuw te installeren (in de ergste gevallen). 

- EA_Neil

• @EA_Neil Beste
    Dankjewel voor het antwoord.
    Ik speel op ps4 en had mijn game verwijdert en terug geïnstalleert in de hoop dat er tenminste iets gefixt was maar helaas was dat niet het geval. Groetjes!!
  • Zeelmaekers's avatar
    Zeelmaekers
    Hero+
    5 years ago

Ik hoor van mensen dat het terug mogelijk is om de battlepass te kopen in België. 

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    5 years ago

Laat ons weten of dit inderdaad het geval is. Er wordt nog naar gekeken maar het kan zijn dat de fix eerder uit is.

- EA_Neil

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    5 years ago

Dit zou ondertussen sinds vorige Vrijdag opgelost moeten zijn. Mocht je nog steeds problemen ondervinden laat het ons alsjeblieft via hier weten.

Veel speelplezier!

- EA_Neil

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago

Hey Legends, 

Aangezien dit een zeer oud topic is, gaat hij op slot.

Mocht je nog steeds eventueel last hebben van dit (of een ander) probleem, dan wordt het geapprecieerd als je hierover een nieuw topic aanmaakt.

Dankjewel!

About Apex Legends Technische problemen & bugs

Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.500 PostsLatest Activity: 11 days ago