Forum Discussion
EA_Jason
EA SPORTS FC™ Team
6 years agoHet is niet alleen het gebruik van een kabel, maar ook de PS4 een vast IP adres geven en dat IP adres in DMZ zetten.
Dat zorgt er in ieder geval voor dat de NAT types in orde zijn en dat alle poorten die nodig zijn openstaan.
6 years ago
@EA_Jason Dus omdat het enkel bij apex voorvalt en ik dit probleem bij geen enkel ander spel (dat ik gekickt wordt of dergelijke) zou ik deze wijzigingen moeten aanbrengen vind ik maar vreemd.
Van zodra ik het nog eens voor heb probeer ik een foto te nemen van de error code.
Mvg,
Yannick
Van zodra ik het nog eens voor heb probeer ik een foto te nemen van de error code.
Mvg,
Yannick
- EA_Jason6 years ago
EA SPORTS FC™ Team
Elk spel werkt natuurlijk anders en welke vereisten er nodig zijn voor een goede verbinding hangt per spel af. Daarnaast kunnen het ook tijdelijke bestanden zijn (cache) die voor problemen kunnen zorgen. Vandaar is het in ieder geval een goed idee om dit even te testen 🙂
About Apex Legends Technische problemen & bugs
Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.508 PostsLatest Activity: 3 days ago
Recent Discussions
- 22 days ago
- 2 months ago
- 2 months ago