Forum Discussion
7 Replies
Sort By
Ik wil de pret niet bederven maar deze workaround werkt niet voor PS4 en XBOX ONE. Het werkt alleen voor de PC spelers helaas!😔
Normaal zou je de zelfde stappen kunnen gebruiken voor consoles.
Zelf weet ik niet op wat je allemaal moet klikken maar je zou opzich dit wel moeten kunnen doen.- @Zeelmaekers ik ben een tijdje weg geweest nu wilde ik apex spelen en kom ik niet verder als begin scherm. in de lobby schiet die terug naar begin
Het heeft niet geholpen loop nu al 2 weken achter en komt het spel nog steeds niet in
- @Zeelmaeke geen enkele updates die het oplost zojuist 1.60 update gedaan en nu nog steeds geen veranderingen jullie zijn niet serieus.
Kan het spel niet meer in al 4 weken lang nog steeds geen oplossing alleen nieuwe skins verkopen en geld pakken!
Hey, Ik snap enorm goed dat dit mega frustrerend is, ik hoop dat ze toch iets geven voor de spelers dat niet hebben kunnnen spelen want het duurt idd wel al enorm lang.
@EA_Neil heb je toevallig nog een update op deze situatie ?
About Apex Legends Technische problemen & bugs
Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.499 PostsLatest Activity: 7 days ago
Recent Discussions
- 7 days ago
言語パックの不具合
Solved19 days ago- 2 months ago
- 2 months ago