Forum Discussion

TheRealWitheren's avatar
5 years ago

Verkeerd EA account aan apex via steam gelinked

Hey,

ik heb dus 2 ea accounts en ik heb me verkeerde account gelinked aan me apex op steam, hoe kan ik dat account unlinken en we ander account daar weer aan linken?

9 Replies

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    5 years ago

Hey @TheRealWitheren ,

Sorry om te horen dat je het Steam account aan het verkeerde EA account gekoppeld hebt. Dat maakt spelen inderdaad wat lastig dus laten we kijken of ik je hierbij kan helpen.

We kunnen het account helaas niet voor je ontkoppelen via het forum maar we kunnen je hier zeker mee helpen via de helpdesk die vanaf deze week ook weer in het Nederlands te bereiken is via de chat. 

Dit kun je op de volgende manier doen:

1. Ga naar help.ea.com en zet de taal op het Nederlands in de rechter bovenhoek

2. Log in met jouw account (het liefste met de gene waar je op wilt spelen)

3. Druk op neem contact met ons op

4. Kies Origin > PC > Mijn account beheren > Accountgegevens beheren

5. Kies contact opties en dan chat

Mocht je buiten de werktijden contact proberen op te nemen met ons kun je ons uiteraard ook via de Engelse chat bereiken of via social media (EA Help op Twitter en Facebook).

- EA_Neil

• hey,

oke ik heb jullie een mail gestuurt. denk dat dat de bedoeling was toch ? 

zo niet laat het even weten

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    5 years ago
    @TheRealWitheren,

Email kan wel maar is een beetje aan langzame kant dus het is alsnog aan te raden even een chat te starten in het Nederlands of Engels en anders ons even te contacteren via social media (in the Engels) zodat we dit meteen vandaag voor je op kunnen lossen 🙂

- EA_Neil
  • oke, nog een vraagje dan ik word naar een ander site gebracht na het kiezen mijn account beheren en kan niet iets zien van live chat of iets. het kan aan mij liggen. kan u me hierbij nog wat helpen ?

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    5 years ago

@TheRealWitheren,

Als het goed is hoor je het scherm te krijgen zoals hier beneden op de screenshot. Ik ben erg benieuwd wat voor scherm jij krijgt?

Ik ben bang dat we geen support hebben via Instagram. Voor social media is het Twitter/Facebook en anders is de snelste weg via chat via help.ea.com .

Na het klikken krijg je het volgende 

Hier kies je Chat en live chat starten.

- EA_Neil

• ik work als ik op mijn account behere druk gelijk door gestuurd naar deze pagina

About Apex Legends Technische problemen & bugs

Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.518 PostsLatest Activity: 2 months ago