Forum Discussion
Witam! Nie znam się na konsoli ale postaram się Ci pomóc jak najlepiej umiem 🙂 Spróbuj resetu plików tymczasowych. Może podczas przechodzenia na inna konsole synchronizuje się postęp z plikami tymczasowymi, chodź nie powinien.
PlayStation 5 i 4
Konsole PlayStation nie używają pamięci podręcznej. W przypadku wielu problemów zwykłe wyłączenie i ponownie włączenie konsoli potrafi zdziałać cuda.
Aby mieć pewność, że wszystkie pliki tymczasowe zostały usunięte, możesz wykonać zimny reset PlayStation:
1. Przytrzymaj przycisk zasilania, aż usłyszysz sygnał dźwiękowy.
2. Po wyłączeniu zasilania konsoli PlayStation odłącz ją od gniazdka elektrycznego.
3. Poczekaj dwie minuty.
4. Podłącz ponownie do gniazdka elektrycznego.
5. Włącz PlayStation.
Dziękuję Ci za chęć pomocy .Jednak to nie rozwiązuje problemu. Przeglądając internet widzę, że ludzie zgłaszają taki błąd, lecz nikt nie podaje rozwiązania.
Czy jest jakiś e-mail do EA lub Respawn? Nie mogę znaleźć, a może wtedy ktoś chociaż by mi odpisał, bo przeważnie widzę, że takie posty pozostają bez odpowiedzi, co jest przykre.
Można przecież napisać - sorry, ale nie wiemy jak rozwiązać ten problem. To lepsze niż "cisza". ☹️
Teraz już mam tak że nawet jak następuje zamiana mapy to muszę wyjść, zamknąć aplikację i uruchomić ponownie i grać. :/
- EA_Kuba3 years ago
Community Manager
Hej @AgaBesties
Dzięki za Twoje zgłoszenie i wykonane przez Ciebie dotychczas kroki.
Powiedz nam proszę czy konsola łączy się z Internetem poprzez kabel, czy Wi-Fi?
Kto jest Twoim dostawcą Internetu?
Upewnij się proszę czy firmware Twojego routera jest zaktualizowane do najnowszej wersji.
Sprawdź również (dla testu) czy podobny problem pojawi się jeśli połączysz konsolę poprzez alternatywne połączenie internetowe (np. hotspot z telefonu).
- 3 years ago
Cześć Kuba.
Dzięki za zainteresowanie się moim problemem.
Konsola połączona jest poprzez kabel.