kiyoshi728
28 days agoNew Rookie
クリエイターはなぜ、地雷の強みを奪ったのか
なぜ、工兵の地雷を固めて置けないのか、距離を空けないといけないのは使いずらい、SLAM地雷もBF4の時には戦車に付けれたから対戦車で動けば爆発した。今回の工兵は全てにおいてガジェットは弱く見える、むしろ一部プレイヤーの意見しか聞かないで、アップデートで車両優遇したのが原因である。工兵チャレンジもそうだ1ラウンド10000ポイントの修理は不可能じゃないのか?
なぜ、工兵の地雷を固めて置けないのか、距離を空けないといけないのは使いずらい、SLAM地雷もBF4の時には戦車に付けれたから対戦車で動けば爆発した。今回の工兵は全てにおいてガジェットは弱く見える、むしろ一部プレイヤーの意見しか聞かないで、アップデートで車両優遇したのが原因である。工兵チャレンジもそうだ1ラウンド10000ポイントの修理は不可能じゃないのか?
Hi kiyoshi728,
At the moment, the following languages are supported on the EA Forums
I'm locking this topic for now, but please feel free to repost it in any of the languages listed above in the appropriate forum.
You can also contact an EA Game advisor on the EA Help website.
In case of a banned account, please reach out directly to our Terms of Service team.
Thanks!