Forum Discussion

VReal1ty's avatar
VReal1ty
New Scout
3 days ago

Kan geen server Hosten - "Global Game Quota Exceeded" Error!

Heb vandaag al op meerdere tijden geprobeerd, een server te hosten!       

Kan de (button) Host blijven drukken, maar komt steeds de zelfde melding.

Heb een filmpje gekeken uit Amerika en die hoeven maar (ongeveer een minuut) te blijven drukken!

• Vraag loopt EA Europa achter, met servers voor Battlefield 6?
  • Vraag twee waarom ook geen wachtrij voor de server, als ik toch moet wachten? (zoals voor het spel zelf)

3 Replies

• koppie_koffie's avatar
    koppie_koffie
    Seasoned Newcomer
    22 hours ago

Een paar dagen geleden ook een link gekregen van één van de vele filmpjes die rondgaan maar je kan op de knop HOST klikken totdat je een ons weegt maar er gebeurt niks, nu ben ik verder gaan kijken dat mijn neus lang is en men moet geluk hebben dat je op het juiste moment op HOST klik als een andere speler de bewuste server verlaat.

• Een aantal dagen later, en het probleem is er nog steeds.                                             

• Ter informatie op verschillende tijdstippen geprobeerd, 's ochtends, 's middags en 's avonds krijg het niet voor elkaar en nu +/- 5 minuten te lopen drukken vindt ik al veel te lang.
    • Dit probleem was ook al, op het laatst in BF2042 (Road to BF6). 

Ik denk zelf te veel spelers, en te weinig server ruimte (om te kunnen hosten).

Analist: Battlefield 6 verkoopt meer dan 7 miljoen exemplaren in vijf dagen tijd

• Maar waar heb ik recht op, om tenminste één server te kunnen hosten EA of  .....? (bezit de "BATTLEFIELD 6 PHANTOM EDITION")

About Battlefield 6

Bespreek het laatste nieuws en de laatste game-informatie over Battlefield 6 in de communityforum.77 PostsLatest Activity: 3 hours ago