Forum Discussion
4 years ago
Ik heb het spel gerepareerd en bijgewerkt via origin.
Ik had alleen discord open staan en dat moet geen probleem zijn volgens mij.
Alle stuurprogramma's zijn bijgewerkt.
EA_Neil
EA Staff (Retired)
4 years agoHey @alexboy20033,
Dit is inderdaad erg apart!
Maakt het enig verschil als je Discord uit hebt staan? Alhoewel de kans klein is hebben we wel vaker problemen met Discord overlays die problemen veroorzaken in onze Battlefield en Battlefront reeks.
- EA_Neil
Dit is inderdaad erg apart!
Maakt het enig verschil als je Discord uit hebt staan? Alhoewel de kans klein is hebben we wel vaker problemen met Discord overlays die problemen veroorzaken in onze Battlefield en Battlefront reeks.
- EA_Neil
- 4 years ago
Hallo @EA_Neil
Ik heb geprobeerd om dit te testen alleen kan dat helaas niet meer. Wanneer ik de game op fullscreen wil zetten en op apply klik dan crashed de game en slaat hij de gegevens niet op.
- EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
@alexboy20033,
Dat is apart. Rare vraag misschien, maar wat gebeurt er als je de Battlefield V folder in mijn documenten tijdelijk een andere naam geeft bij het opstarten van Battlefield V? Start hij dan nog wel gewoon op en kun je mogelijk wel weer bij full screen?
Niet schrikken als hij jouw offline profiel dan niet meer herkent bij het opstarten want deze staat hier lokaal opgeslagen. Geen angst, online voortgang staat online en staat niet lokaal in deze map en kun je dus ook niet kwijt raken op deze manier.
- EA_Neil- 4 years ago
@EA_Neil ik heb de naam van de folder veranderd en dit keer startte hij battlefield V met fullscreen zonder een crash. Ik ben nu wel offline volgens de game.
About Battlefield Franchise Discussie
Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.759 PostsLatest Activity: 4 days ago
Recent Discussions
- 15 days ago
- 15 days ago
- 4 months ago