Forum Discussion
Als je het spel weer afsluit staat Origin verder wel online? Het kan het waard zijn Origin en Battlefield even opnieuw op te starten.
- EA_Neil
@EA_Neil origin staat wel online en moet ik de battlefield V folder die ik een andere naam had gegeven verwijderen of de zelfde naam terug geven? of moet ik de nieuwe folder verwijderen? want de game heeft een nieuwe folder aangemaakt met de naam Battlefield V.
- EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
@alexboy20033,
Klopt. Hij heeft nu die nieuwe folder aangemaakt met ververste instellingen alsof hij opnieuw geinstalleerd is. Hier slaat hij namelijk alle instellingen in op zoals scherm/audio/kwaliteit/besturing/etc. tezamen met de single player voortgang (story).Je kunt kijken of je de namen wisselt of hij het nu wel weer doet met het oude profiel maar ik heb het gevoel dat deze het probleem veroorzaakte. Mocht hij het probleem alsnog weer veroorzaken kan het slim zijn het oude profiel weg te gooien en met de nieuwe folder door te gaan. Belangrijk voordat we dit doen is kijken of we het spel weer werkende krijgen zonder problemen.
- EA_Neil - 4 years ago
Ik heb de namen omgedraaid en de oude folder gebruikt. Die heeft nog steeds de zelfde problemen. Nu gebruik ik de nieuwe folder en helaas blijft het probleem dat het contrast 100x erger wordt als ik mijn geluid aanpas.
- EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
@alexboy20033,
We zijn in ieder geval terug in de game en een stapje verder. Dit is ook met Discord afgesloten neem ik aan?
- EA_Neil - 4 years ago
Ja discord was afgesloten.
- EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
@alexboy20033,
En pas je het geluid aan via bijvoorbeeld de headset, in-game of via bijvoorbeeld de Windows mixer?
- EA_Neil - 4 years ago
Als ik in de game zit pas ik het geluid aan met mijn geluidsknoppen op mijn toetsenbord.
- EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
@alexboy20033,
Dit is een laptop dan of een speciaal keyboard voor de PC zelf? Gebeurt hetzelfde als je de audio via bijvoorbeeld de mixer aanpast qua contrast?
- EA_Neil - 4 years ago
Het is een speciaal keyboard voor de pc en als ik het geluid via de mixer aanpas dan gebeurt er niks.
- EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
Hey @alexboy20033,
Ik heb ergens het gevoel dat het mogelijk een hotkey combinatie is via het keyboard dat hier voor zorgt. Ik weet niet of je kunt zien hoe de layout van jouw keyboard loopt en/of de ingestelde knoppen in Battlefield toevallig ergens overlappen? Ik weet niet of de headset en/of speakers (liggende aan wat je gebruikt) toevallig ook een knop hebben die je kunt proberen?
Ik heb dit eerlijk gezegd nog niet eerder gezien en het is inderdaad een aparte situatie.
- EA_Neil - 4 years ago
Ik heb gekeken naar de key bindings en nergens staat mijn geluids toetsen en als ik probeer om er een in te stellen dan kan dat niet. Zou het misschien aan het spel zelf liggen? Maar ik denk dat ik dan maar op windowed ga spelen en dat fullscreen geen optie meer wordt voor mij.
- EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
@alexboy20033,
Als alternatief kun je uiteraard ook het geluid instellen voordat je het spel in duikt. Sorry dat we het zo snel niet uit hebben kunnen vogelen.
- EA_Neil - 4 years ago
Het geeft niet toch bedankt voor het helpen.
- 4 years agoDoor de map van het in je "Documenten\Electronic Arts\" te hernoemen worden weer de standaardwaarden gebruikt, @alexboy20033.
Wanneer daarmee het probleem verholpen wordt kan het aan jouw instellingen of het profiel liggen.
Hierna de cache van de Origin cliënt leegmaken. Om daarna het spel via de Origin cliënt gaan repareren en bijwerken.
Wanneer de de oorspronkelijke map van het spel hernoemd en de problemen verschijnen weer, dan zit daarin toch iets wat het probleem veroorzaakt. Je zal deze map weer meten hernoemen, zodat het spel weer automatisch een nieuwe aanmaakt, of de later gemaakte map weer gaan gebruiken.
Mocht de map nog niet bestaan, dan wordt deze automatisch weer aangemaakt bij het het starten van het spel.
Je kan de map gewoon laten staan, wanneer deze niet in de weg zit. Mocht schrijfruimte dan zou je deze kunnen verplaatsen naar een andere locatie of verwijderen.
Wat gebeurd als je de instellingen eens gewoon laat staan?
Met welke redenen wil je deze wijzigen?
Het spel starten via de Origin cliënt.
Overige en onnodige openstaande software volledig afsluiten. Sommige beveiligingssoftware, software voor (online) reservekopieën maken, die lagen gebruiken, voor downloaden en uploaden, communicatie en netwerken, opnames maken, als internetverbinding op een bepaalde manier bewerken, zullen hierin vaak genoeg een onbedoelde boosdoener mee zijn.
Verlaag de instellingen van "Gebruikersaccountbeheer", een bekabelde internetverbinding gebruiken en ook de Origin cliënt als een Administrator starten.
Controleer in Windows of de instellingen voor Geluid juist zijn. Heb je de waarde hoog genoeg ingesteld? Effecten en extra's uitschakelen. Zo nodig de standaardwaarden terugzetten.
Selecteer een ander standaard afspeelapparaat en dan weer teruggaan naar de oorspronkelijke afspeelapparaat. Controleer ook of deze juist aangesloten en ingeschakeld zijn.
Nagaan dat de stuurprogramma's van jou computer zijn bijgewerkt. Zeker die van de videokaart en de audio. Herstart de computer bij voltooien van een installatie.
Zijn alle nog beschikbare updates voor Windows gedownload en geïnstalleerd? Denk ook aan de optionele updates. Herstart de computer aansluitend en herhaal deze stappen net zo lang.
https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/windows-10-bijwerken-3c5ae7fc-9fb6-9af1-1984-b5e0412c556a
De "Origin in-game" en "FPS-teller" uitschakelen.
Verlaag de beeldschermresolutie naar 1024×768 en start het spel dan in de venstermodus.
Met andere luidsprekers en/of monitor gaan testen.
Alle overige en onnodige apparaten uitschakelen en losmaken.
Wanneer je soms de hardware hebt laten overklokken, zal je dit ongedaan moeten maken.
Een schone installatie doen van de stuurprogramma's van je videokaart als audio doen.
Zorg dat je het spel altijd op de betere videokaart draait, die vaak door NVidia geleverd wordt. Een basis of ingebouwde videokaart is meestal ongeschikt voor dit.
Een schone start van Windows doen: https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/929135
Via een lokaal, nieuw aangemaakt Windows gebruikersaccount met Administrator rechten, je aanmelden en zo nogmaals proberen.
https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/een-lokaal-gebruikers-of-administrator-account-maken-in-windows-10-20de74e0-ac7f-3502-a866-32915af2a34d
Als het spel weer start, dien je de laagste instellingen te gebruiken. Vanaf hier, de instellingen langzaam verhogen en steeds genoeg testen of de problemen terugkeren.
Met een andere computer, waarop je dit spel kan draaien, eens gaan testen of je daarmee ook deze problemen soms krijgt.
Systeemeisen voor het spel, zijn hier te vinden: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/battlefield/battlefield-v#store-page-section-requirements
Plaats je DxDiag informatie, opgeslagen als een tekstbestand, bij je reactie: https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/dxdiag-exe-openen-en-uitvoeren-dad7792c-2ad5-f6cd-5a37-bf92228dfd85
Groetjes.
About Battlefield Franchise Discussie
Recent Discussions
- 15 days ago
- 15 days ago
- 4 months ago