Forum Discussion
5 years ago
Het is een speciaal keyboard voor de pc en als ik het geluid via de mixer aanpas dan gebeurt er niks.
EA_Neil
EA Staff (Retired)
5 years agoHey @alexboy20033,
Ik heb ergens het gevoel dat het mogelijk een hotkey combinatie is via het keyboard dat hier voor zorgt. Ik weet niet of je kunt zien hoe de layout van jouw keyboard loopt en/of de ingestelde knoppen in Battlefield toevallig ergens overlappen? Ik weet niet of de headset en/of speakers (liggende aan wat je gebruikt) toevallig ook een knop hebben die je kunt proberen?
Ik heb dit eerlijk gezegd nog niet eerder gezien en het is inderdaad een aparte situatie.
- EA_Neil
Ik heb ergens het gevoel dat het mogelijk een hotkey combinatie is via het keyboard dat hier voor zorgt. Ik weet niet of je kunt zien hoe de layout van jouw keyboard loopt en/of de ingestelde knoppen in Battlefield toevallig ergens overlappen? Ik weet niet of de headset en/of speakers (liggende aan wat je gebruikt) toevallig ook een knop hebben die je kunt proberen?
Ik heb dit eerlijk gezegd nog niet eerder gezien en het is inderdaad een aparte situatie.
- EA_Neil
- 5 years ago
Ik heb gekeken naar de key bindings en nergens staat mijn geluids toetsen en als ik probeer om er een in te stellen dan kan dat niet. Zou het misschien aan het spel zelf liggen? Maar ik denk dat ik dan maar op windowed ga spelen en dat fullscreen geen optie meer wordt voor mij.
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
@alexboy20033,
Als alternatief kun je uiteraard ook het geluid instellen voordat je het spel in duikt. Sorry dat we het zo snel niet uit hebben kunnen vogelen.
- EA_Neil - 5 years ago
Het geeft niet toch bedankt voor het helpen.
About Battlefield Franchise Discussie
Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.775 PostsLatest Activity: 2 days ago
Recent Discussions
- 2 days ago
This account is invalid
Solved10 days ago- 18 days ago
- 23 days ago