Forum Discussion

joepvdv3134's avatar
5 years ago

account status ongelding

ik heb battlefield 4 gekocht en als ik het wil op starten zegt hij dat mijn account status ongeldig is, weet iemand hoe ik dit kan veranderen dat hij het wel goed doet of wat ik nu moet doen want ik heb geen flauw idee.

hoor graag een reactie,

joep

6 Replies

• joepvdv3134's avatar
    joepvdv3134
    5 years ago

Correct, maar de stond dat er niks zou missgaan maar toch wel...

• RealSimmor0's avatar
    RealSimmor0
    5 years ago
    Heb je een probleem met het kopen bij deze online winkel of diens account, dan zal je daarmee toch contact opnemen, @joepvdv3134.

Groetjes.
  • joepvdv3134's avatar
    joepvdv3134
    5 years ago

Nee ik heb hem gekocht en de code heb ik maar hij zegt dat het ongeldig is, ik heb van alles geprobeerd. Ook de code invoeren op een ander account maar doet niks

• RealSimmor0's avatar
    RealSimmor0
    5 years ago
    Heb je ook gecontroleerd of je de code juist overneemt, @joepvdv3134? Sommige tekens lijken best op elkaar.
    Mocht deze per e-mail gekregen zijn, probeer dan eens deze code over te nemen met behulp van de "Kopiëren" en "Plakken"functies, in plaats van deze code te typen.

Heb je een productcode of een actiecode? Niet alle codes zijn voor een volledig product.
    Voor het gebruik van aanvullende inhoud, is het basisspel vereist dat op dezelfde Origin / EA account moet zijn geregistreerd.

Productcodes zijn eenmalig te gebruiken en worden tijdens hun registratie / activering / verzilvering automatisch gekoppeld aan het Origin / EA account waarmee dat gedaan wordt en dat blijft ook zo.
    Dus een tweedehands gekocht product als gekregen product zijn niet nogmaals te gebruiken.

Als het product niet werd gekocht via Origin, dan dien je terug te gaan de winkel en die dient te zorgen voor een oplossing.

Groetjes.
  • EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    5 years ago
    Hey @joepvdv3134,

Sorry om te horen dat je tegen dit probleem aan loopt. Is het jouw account die ongeldig laat zien of het invoeren van de code van het spel?

Als het het laatste is en de code is juist en niet eerder door jou gebruikt wil ik je vragen contact op te nemen met de winkel waar je hem vandaan hebt om te zien of je een vervangende code kunt krijgen.

Als dit via Origin was en er zijn problemen met het het spel opstarten wil ik je vragen contact op te zoeken met onze helpdesk zodat we je verder kunnen helpen.

- EA_Neil

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.775 PostsLatest Activity: 5 days ago