Forum Discussion

nibidity's avatar
6 years ago

battelfield2

Beste Supporter,

Ik heb een serie battlefield games en medal of honer games. Nu wil ik battlefield 2 spelen en dat gaat niet. ik krijg de melding internet niet beschikbaar. maar dat is het wel.

poorten staan open in de firewall en ook op de pc-firewall.

ik krijg het idee dat het online account is weggegooit. ook een nieuw account maken lukt mij niet.

ik kan dus nu niet dit spel spelen. Spel start wel op maar blijft dus vragen om een account login.

graag jullie hulp.

gr. Hans

2 Replies

• Welke foutmeldingen verschijnen er dan, @nibidity? Zou je hiervan schermafdrukken (zogenoemde "Print Screen") kunnen maken? Graag die opslaan als een afbeelding bestandstype en die kan je toevoegen als een bijlage bij je reactie.

Hoe installeer je dan deze spellen dan? Via hun installatieschijven?

De oudere spellen kunnen waarschijnlijk minder goed of helemaal niet samenwerken met nieuwere computers.

Groetjes.
  • Battlefield 2 is al een tijdje offline,maar via een ander programma kan je nog wel online spelen maar wel met een beperkt aantal servers.

Je hebt ook de patches 1.4 en 1.5 nodig om online te spelen,ook moet je punkbuster installeren.Ik weet niet of ik de link hier mag kopieeren,maar via pb kan ik het je wel toesturen

Ik speel het ook nog steeds

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.775 PostsLatest Activity: 7 days ago