Forum Discussion

GamerCD21's avatar
3 years ago
Solved

Battlefield 1 Geen Servers op PS4

Ik kan sinds kort geen servers meer vinden op Battlefield 1 met PS4. Sind ik de premium pass heb gekocht vind ik niks meer. Als ik op een match kom ben ik gewoon de enige. Ik heb alles geprobeerd, maar echt alles ik ben gewoon radeloos. Want ik vind het gewoon erg Battlefield 1 is een van mijn leuke games en ik kan gewoon niet spelen. Het enige dat nog kan spelen zijn de campagnes en dat is. Ik vind het erg dat EA niet meer offline opties heeft gemaakt voor Battlefield 1.

• Bedank voor de advies ik zal het proberen als het herinstalleren niet lukt van Battlefield 1. Ik ben nu bezig met het spel opnieuw aan het installeren. Ik had eerst schrik om het te doen, want ik dacht dat ik alles kwijt kon raken. Maar na wat opzoek werk over de cloud heb ik het gedaan en het is nu alles aan het terug zetten op extern hardeschijfruimte traag. Hopelijk dat ik terug kan gamen op Battlefield 1.

7 Replies

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago
    Hey @GamerCD21,

Het is inderdaad apart dat je plots geen servers meer kunt vinden in Battlefield 1.
    Er zijn geen gerapporteerde problemen en ik heb zelf net nog even gekeken op mijn PS5 (die de PS4 servers zoekt) en ik kan gewoon matchmaken en servers zoeken etc.

Hoe zoek jij precies naar matches etc.? Gebruik je de server browser, quickmatch knop of?
  • Ik gebruikte altijd de quickmatch knop en nooit geen problemen gehad. Ik heb zelf deze week op maandag en dinsdag nog kunnen gamen op Battlefield 1. Maar dan koop ik de premium pass via de PlayStation Store en nu kan ik gewoon niet gamen online. Ik heb geen problemen met mijn internet en ik heb zelf een verstrekker in mijn kamer waar mijn ps4 zelf met zo’n internet kabel verbonden. Dus ik weet echt niet wat het probleem is.

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    3 years ago
    @GamerCD21, heel apart inderdaad. Het kan zijn dat er problemen zijn met PlayStation en je aankopen, wat er nu voor heeft gezorgd dat er niks meer werkt.

Zou je eens je console een volledige hard-reset kunnen geven & de licenties kunnen herstellen, kijken of dat het dan wel weer werkt?

Schakel de PlayStation-console uit
    Schakel de PlayStation volledig uit door de aan / uit-knop ingedrukt te houden. Wacht tot het aan/uit-lampje stopt met knipperen, verwijder dan de stroomkabel en laat het systeem 20 minuten uit staan.

Kijk daarna of dat het weer werkt.

Werkt dit niet, probeer het volgende:

Op je console, selecteer (Instellingen) > [Accountbeheer] > [Licenties herstellen].
  • Bedank voor de advies ik zal het proberen als het herinstalleren niet lukt van Battlefield 1. Ik ben nu bezig met het spel opnieuw aan het installeren. Ik had eerst schrik om het te doen, want ik dacht dat ik alles kwijt kon raken. Maar na wat opzoek werk over de cloud heb ik het gedaan en het is nu alles aan het terug zetten op extern hardeschijfruimte traag. Hopelijk dat ik terug kan gamen op Battlefield 1.

• Ja ik kan terug servers vinden op battlefield 1 de meesten zijn wel van noord Amerika en niet van Europa. Maar ik ben gewoon blij en gerust dat ik terug kan online gamen op Battlefield 1.

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    3 years ago
    @GamerCD21, oké, goed om te horen dat je de servers weer kunt vinden dan in ieder geval!
    Dan vermoed ik dat een herinstallatie het voor je heeft opgelost.

Veel speel plezier!

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.757 PostsLatest Activity: 15 days ago