Forum Discussion
nou heb wel al eerder problemen gehad en opgelost dmv gpu tweak en power verlagen naar 90 % en -50 hz van videokaart gedaan en daarna alles op low setting en kon het spel weer spelen dit geld opeens ook voor battlefield 5 maarja eigenlijk niets gedaan en opeen begon het weer heb 3 keer windows install fresh gedaan zoals win 10 en win 11 krijgen we weer de crash zonder error opeens eindelijk boote game weer op en daarna dxerror gpu hung onzin en eindelijk na heled twee dagen klooien daarna weer de gpu tweak ding gedaan en game boot weer eindelijk heb nu ook eindelijk crashdump files in map maar die kan ik niet delen toch of moet ik die in winrar doen eerst ? nee geen andere software geinstalleerd
heb een dumpfile als read geopend en wederom zie ik dit onder anderen erin staan weer en heb de laatste driver via geforce experience
DirectX function "GetDeviceRemovedReason" failed with DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG ("The GPU will not respond to more commands"). GPU: "NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti", Driver: 51165. This error is usually caused by the graphics driver crashing; try installing the latest drivers. DirectX function "GetDeviceRemovedReason" failed with DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG ("The GPU will not respond to more commands"). [GPU_REACHED]-
About Battlefield Franchise Discussie
Recent Discussions
- 17 days ago
- 2 months ago