Forum Discussion
nou heb wel al eerder problemen gehad en opgelost dmv gpu tweak en power verlagen naar 90 % en -50 hz van videokaart gedaan en daarna alles op low setting en kon het spel weer spelen dit geld opeens ook voor battlefield 5 maarja eigenlijk niets gedaan en opeen begon het weer heb 3 keer windows install fresh gedaan zoals win 10 en win 11 krijgen we weer de crash zonder error opeens eindelijk boote game weer op en daarna dxerror gpu hung onzin en eindelijk na heled twee dagen klooien daarna weer de gpu tweak ding gedaan en game boot weer eindelijk heb nu ook eindelijk crashdump files in map maar die kan ik niet delen toch of moet ik die in winrar doen eerst ? nee geen andere software geinstalleerd
@ScHeLiE-NeLiE, hmm, wacht eens even. Je hebt Nvidia driver 511.65 zie ik. Ik heb van velen gehoord dat deze in sommige gevallen erg veel problemen kan geven met Battlefield 2042. Alle voorgaande 500 series drivers lijken hier mee te maken te hebben. De meest optimale driver die goed overweg kan met BF2042 blijkt de laatse 400 series driver te zijn.
Zou je misschien eens kunnen proberen om een DDU uit te voeren om de 500 series driver te verwijderen en (als je het nog kunt downloaden van Nvidia) de laatste 400 series driver te installeren?
- 3 years ago
ddu had ik eerder ook gedaan en oudere gedaan maar dacht dat dat ook de 500 serie was helaas wil ik dat nu niet proberen omdat ik het nu zover heb dat ik weer kan spelen alleen wel met underclocken van mijn videokaart althans gespeeld heb ik nog niet maar crash ook niet meer in menu ik zal dat doen als ik wederom weer niet kan spelen wel jammer omdat geforce experience steeds de nieuwste driver installeerd automatisch dus ik hou deze optie nog even open en ga dezze zeker proberen als ik er weer last van krijgh en zal er dan over posten hier wat mijn bevindingen zijn
- EA_Leeuw3 years agoCommunity Manager@ScHeLiE-NeLiE, je kunt automatische driver updates ook uitschakelen via GeForce Experience.
- 3 years ago
oh okay wist ik niet eens ik zal er eens na kijken bedankt
About Battlefield Franchise Discussie
Recent Discussions
- 17 days ago
- 2 months ago