Forum Discussion
oh okay wist ik niet eens ik zal er eens na kijken bedankt
- EA_Leeuw3 years agoCommunity Manager@ScHeLiE-NeLiE, geen dank! 🙂 Als het goed is staat did in de instellingen van GeForce Experience.
- 3 years ago
nog steeds zelfde probleem spel werkt alleen normaal als ik mijn videokaart asus 2080Ti dual Oc underclock met 10% less power en 50hz minder normale mode crashed het elke keer heb hier een crashdump file misschien daar iets meer info ? maar kan ik niet toevegoen draai nu op oudere video driver maar lost dus ook het probleem niet op wat voorheen geadviseerd werd
heb screenshots van gpu tweak erbij gedaan bij waar game wel elke keer dx error gpu hung krijg en welke niet screenshot dus van nomrale mode videokaart waarbij gmae crahsed en underclock mode waarbij game niet crashed . wat ook vreem is is dat ik het bij battlefield 5 nooit had en ineen bij battlefield 2042 na ongeveer 300 uur opeens wel
- 3 years ago
dus nog steeds na maanden proberen hetzelfde ----> DirectX function "GetDeviceRemovedReason" failed with DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG ("The GPU will not respond to more commands"). GPU: "NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti", Driver: 51165. This error is usually caused by the graphics driver crashing; try installing the latest drivers. DirectX function "GetDeviceRemovedReason" failed with DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG ("The GPU will not respond to more commands"). [GPU_REACHED]-
heb ook tijdje game underclocked gespeeld om te testen en dat werkt gewoon maar beeld alles op low enzo dan geen crash maar gewoon normale videokaart settings wel heel raar denk toch echt dat het aan het spel ligt en zie ook veel meer mensen met dezelfde error op internationale forum van battlefield 2042
About Battlefield Franchise Discussie
Recent Discussions
- 17 days ago
- 2 months ago