Forum Discussion
spelen ga ik later weer proberen wederom met gpu underclock omdat dan spel loopt tot in menu in iedergeval ik hou je dus op de hoogte
Het kan zijn dat er ergens een verborgen OC zit, zoals je al aangeeft, wat ervoor zorgt dat je deze crashes allemaal meemaakt. Zelf heb ik hier ook goed last van gehad hoor, bleek dat er een factory OC op de GPU zat waardoor ikzelf veelvuldig een BSOD kreeg, ookal was ik alleen maar een YT video aan het kijken bijvoorbeeld. Soms zijn de oorzaken van dit soort problemen erg lastig te achterhalen, omdat het aan zoveel verschillende dingen kan liggen eigenlijk.
- 3 years ago
yep en wederom na herinstalatie windows is dus mijn ping probleem opgelost en moest dus mijn videokaart een asus 2080Ti Dual OC edition underclocken om in het menu te kunnen komen van het spel en videosetting op low te kunnen zetten en andere instellingen te kunnen doen maar kan het spel alleen spelen met videokaart underclocked dus weer maar wel zonder crashes of DXGI device hung error
- 3 years ago
klopt heb een factory OC videokaart namelijk deze DUAL-RTX2080TI-O11G|Videokaarten|ASUS Nederland en moet hem underclocken ja maar is alleen met battlefield games zoals battlefield 5 en battlefield 2042 en het leuke komt met battlefield 1 helemaal geen probleem en geen underclock nodig dus lijkt my dat het tch iets kan zijn met de frostbyte engine omdat er als ik het goed had een updated frostbyte versie tussen battlefield 1 en battlefield 5 was
- 3 years ago
maar underclock of niet als ik maar probleemloos kan spelen daar gaat het om en op dit moment werkt het dus nu maar hopen dat het zo blijft
- EA_Leeuw3 years agoCommunity Manager@ScHeLiE-NeLiE, dankjewel voor de info & updates!
- 3 years ago
geen probleem ik hoop dat het underclocken van de videokaart snel niet meer nodig is en hoop dat het in het spel of in nvidia drivers word opgelost. ben in iedergeval blij weer een beetje te kunnen spelen
- EA_Leeuw3 years agoCommunity ManagerHey @ScHeLiE-NeLiE,
Enkele dagen geleden is de BF2042 Season 1 update uitgekomen.
Heb je daar nog steeds problemen mee? - 3 years ago
is vandaag pas uitgekomen en nog niet gespeelt ga ik wel spelen maar de laatste update doet het spel wel beter aanvoelen maar nog steeds underclocken videokaart is nodig
- EA_Leeuw3 years agoCommunity Manager@ScHeLiE-NeLiE, de update was enkele dagen geleden uitgekomen, Season 1 is inderdaad gisteren pas gelanceerd. 😉
Hmm, oké, dus je moet nog steeds je videokaart underclocken? Dat hoort natuurlijk niet te moeten, dat denk ik er zelf van teminste.
Zou ik mogen vragen op hoeveel MHz je GPU clock draait als je Battlefield opstart? - 3 years ago
normaal loopt hij op 1635 hz (gpu boost clock ) als ik het goed had en doe min 50 hz dus nu op 1585 hz en dacht voltage op 90 %
- EA_Leeuw3 years agoCommunity Manager@ScHeLiE-NeLiE, oké. En hoe pas je dit precies aan, via MSI Afterburner toevallig?
- 3 years ago
nee ik gebruik gpu tweak 2 of gpu tweak 3 asus he maar eventueel zou dat ook kunnen ja
- 3 years ago
grappig speel al twee dagen elke dag zie ik video van dannyonpc maar heb deze nooit ontvangen Free skins for playing Season 1 Zero hour - Battlefield 2042 - YouTube grappig speel al vanaf de 9de elke dag wel een uur of 4 en bij elkaar al sinds release 695h Play Time en 2,012 Matches en geen free skins bij season 1 lol
- EA_Leeuw3 years agoCommunity Manager@ScHeLiE-NeLiE, ik vraag me af of dat als je misschien switcht van GPU tweak programma van die van Asus naar MSI Afterburner, je dan eventueel andere resultaten behaalt.
- 3 years ago
snapte niet veel van msi afterburner maar had wel geprobeerd maar moet ik ook underclocken en zo niet dan als nog dxgi error device hung dus daarom maar weer terug gegaan naar gpu tweak 2 en daarvoor 3 maar vond 2 nog iets fijner maar gpu tweak 3 is nu sinds kort released official mischien ooit weer terug daarnaartoe maar nu laat ik het zo want ik kan gelukkig spelen met de underclock methode en ik ben niet de eneige die hem moet underclocken zijn er meer heb ik gezien of fora e.d.
- 3 years ago
They're working on a fix for this at the moment, so everyone be patient. They said on Twitter that everybody is going to get this free S1 bundle. It's not part of the Battlepass and they're still working on restoring unlocks like this and even for the Battlepass as some people never got access to Liz
oh dus veel hebben de nieuwe gratis skins nog niet eens kom ik net achter ben dus niet de enigste
- EA_Leeuw3 years agoCommunity ManagerHey @ScHeLiE-NeLiE,
Dat klopt inderdaad, dit probleem zou opgelost moeten zijn nu.
Alleen had dit niks te maken met het originele onderwerp van deze thread, toch? 🙂 - 3 years ago
klopt heb je gelijk in is opgelost en ja had eigenlijk niets met dit topic te maken beetje dom heb het er tussen geplaatst
- EA_Leeuw3 years agoCommunity Manager
@ScHeLiE-NeLiE, mijn post is ook niet te oplossing...! 😅🤣 Haha. Geeft niks.
Hoop dat het originele probleem in ieder geval minder vaak voorkomt voor je. Het is niet leuk dat je constant je GPU moet underclocken wil je het spel kunnen spelen.
- 3 years ago
ach ja het werkt en ik kan weer spelen
About Battlefield Franchise Discussie
Recent Discussions
- 25 days ago