Forum Discussion
EA_Leeuw
Community Manager
3 years ago@ScHeLiE-NeLiE, heel fijn dat je ons op de hoogte houdt. Het is inderdaad een probleem en het lijkt er inderdaad op dat het een hardware of driver euvel is, aangezien het meerdere games betreft nu en dat Windows die (toch wel aparte) errors geeft.
Het kan zijn dat er ergens een verborgen OC zit, zoals je al aangeeft, wat ervoor zorgt dat je deze crashes allemaal meemaakt. Zelf heb ik hier ook goed last van gehad hoor, bleek dat er een factory OC op de GPU zat waardoor ikzelf veelvuldig een BSOD kreeg, ookal was ik alleen maar een YT video aan het kijken bijvoorbeeld. Soms zijn de oorzaken van dit soort problemen erg lastig te achterhalen, omdat het aan zoveel verschillende dingen kan liggen eigenlijk.
Het kan zijn dat er ergens een verborgen OC zit, zoals je al aangeeft, wat ervoor zorgt dat je deze crashes allemaal meemaakt. Zelf heb ik hier ook goed last van gehad hoor, bleek dat er een factory OC op de GPU zat waardoor ikzelf veelvuldig een BSOD kreeg, ookal was ik alleen maar een YT video aan het kijken bijvoorbeeld. Soms zijn de oorzaken van dit soort problemen erg lastig te achterhalen, omdat het aan zoveel verschillende dingen kan liggen eigenlijk.
3 years ago
yep en wederom na herinstalatie windows is dus mijn ping probleem opgelost en moest dus mijn videokaart een asus 2080Ti Dual OC edition underclocken om in het menu te kunnen komen van het spel en videosetting op low te kunnen zetten en andere instellingen te kunnen doen maar kan het spel alleen spelen met videokaart underclocked dus weer maar wel zonder crashes of DXGI device hung error
About Battlefield Franchise Discussie
Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.754 PostsLatest Activity: 4 days ago
Recent Discussions
- 25 days ago