Forum Discussion

INSIDER_NL's avatar
INSIDER_NL
Seasoned Ace
2 years ago
Solved

Battlefield 2042 update 5.1 doet het niet in EA app

Goedemiddag net terug van vakantie en heb een boel in te halen maar ben de hele middag al bezig om de update binnen te halen. Heb hem eerst moeten repareren anders geeft hij sowieso niet aan dat er een update is dan ziet hij een update, waar hij in 30 sec mee klaar is maar blijft de update nog steeds actief. en als ik er dan weer op druk is hij weer met 30 sec klaar,

ik neem aan dat 5.1 wel een stuk groter is. HELP aub

13 Replies

• INSIDER_NL's avatar
    INSIDER_NL
    Seasoned Ace
    2 years ago

Vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen. Heb spel weer eens opnieuw laten repareren zonder succes. heb EA app afgesloten heb Origine geïnstalleerd maar daar lukt niets meer mee, heb daar vanuit  de EA app gedownload die heeft toen Origin gedeinstal. na EA app te hebben geïnstalleerd kan ik weer spelen maar weet zo gauw niet waar ik kan zien of ik nu inderdaad 5.1 draai.

hopelijk heb je wat aan de info 

• INSIDER_NL's avatar
    INSIDER_NL
    Seasoned Ace
    2 years ago
    @EA_Leeuw Ik hoop dat je wat aan mijn antwoord van zondag hebt gehad?? vriendelijke groet marcel
  • EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    Hey @INSIDER_NL,

Als je de gevraagde gegevens kunt aanleveren, dan kan het team eventueel kijken wat er aan de hand is.

Normaliter zou een EA app Clear Cache (Recovery/Herstel) of een reparatie van het spel via de EA app het probleem voor je op moeten lossen.

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.754 PostsLatest Activity: 24 days ago