Forum Discussion
Ik had zelf recent hetzelfde probleem via steam.
Na van het kastje naar de muur te zijn gestuurd via de EA app het spel overnieuw gekocht. (Bleek na de rand niet nodig)
Er zijn een paar dingen die je moet doen voordat het spel weer werkt.
Zorg dat de punkbuster anti cheat up to date it. Dit kun je doen door even PBsetup te googlen. Er staan tutorials op yt die je erbij kunnen helpen mocht het niet lukken.
Kijk ook meteen even of je systeem en game drivers up to date zijn.
Vervolgens moet je een paar bestanden verwijderen die het opstarten van het spel tegen kunnen houden.
Ik zal het hieronder even de stappen plakken, mocht iemand in de toekomst weer dit probleem krijgen.
Druk op Windows + R
Een zoekbalkje verschijnt
Voer in: %PROGRAMDATA% en druk dan op ok
Open vervolgens de map: Electronic Arts-->EA Services-->License
Verwijder alle bestanden met de naam 71067.dlf, 70619 of 70169.dlf (soms staat er maar een van deze bestanden)
Vervolgens voer je opnieuw %PROGRAMDATA% in via het zoekbalkje.
Open Origin-->DownloadCache en verwijder alle bestanden in deze map.
Let op soms bestaat deze map niet of is deze al leeg. In dat geval hoef je niks te doen.
Start daarna je PC opnieuw op en herstart de EA app. Hij zou het nu moeten doen. Je kunt proberen eerst een server te joinen die geen punk buster anti cheat vereist om te kijken ofdat dat werkt. Ik moest zelf een paar servers proberen voordat hij hem pakte.
Mocht je je activatie sleutel zoeken in de EA app, dan kan dat ook vrij makkelijk.
Open de EA app, ga naar bf3 in je library, selecteer bf3, druk op "manage" en dan op "view properties". Dan staat bovenaan je product sleutel.
Dit werkte voor mij, hoop dat jullie hier ook verder mee komen!
About Battlefield Franchise Discussie
Recent Discussions
- 2 months ago