Forum Discussion

worldraider1010's avatar
6 years ago
Solved

Battlefield 4 DLC's: No content available

Battlefield 4 kan DLC's niet meer downloaden. Mijn playstation geeft aan met een grote knop: OWNED. vervolgens klik ik op de dlc en bestaat de content niet meer. Ik wil toch wel erg graag weer downlo...
  • EA_Jason's avatar
    6 years ago

Hey @worldraider1010,

Ik ben langs wat oudere topics aan het gaan om er zeker van te zijn dat ze beantwoord zijn.

Om de DLC te downloaden op de PS4 kan je de stappen volgen in dit artikel:

https://help.ea.com/nl/help/console/playstation-4-pro-manage-dlc/

Als je een digitaal exemplaar hebt van je game:

1. Sluit je game af als die nog draaide.
    2. Ga naar je Bibliotheek.
    3. Kies Gekocht.
    4. Selecteer je game.
      • Als je een Battlefield-game installeert en je Premium hebt, vergeet dan niet ook je Premium-pas te downloaden. 
    5. Scroll omlaag naar Playstation Store en open Mijn add-ons.
    6. Zoek je bonus- of Premium content in de lijst en start de download. Dit kan van enkele minuten tot een half uur duren. Geniet terwijl je wacht van een lekker hapje of drankje.
    7. Zodra de download voltooid is, wacht je tot de content geïnstalleerd is en start je je game weer op.
    Wat moet ik doen als mijn game mijn DLC niet herkent?

Asl je DLC gedownload is en je je PlayStation 4 of PlayStation Pro opnieuw opgestart hebt maar de game je DLC nog steeds niet herkent, kun je proberen je licenties te herstellen:

1. Ga vanuit het hoofdmenu van je PlayStation 4 of PlayStation Pro naar Instellingen.
    2. Kies PSN en vervolgens Licenties herstellen
      • Je ziet een melding op je scherm dat je licenties hersteld zijn.
    3. Start je game opnieuw op en probeer het opnieuw.

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.775 PostsLatest Activity: 6 days ago