Forum Discussion

VanH0lland's avatar
6 years ago
Solved

Battlefield 5 geen connectie met de EA Servers

Sinds de update van december voor Battlefield V voor PC heb ik geen Multiplayer meer kunnen spelen.

Hij geeft constant aan dat hij geen verbinding heeft met de EA Servers (zie bijlage). 

Daarna heb ik de standaard oplossingen toegepast die EA aanbied via hun website.

Zoals het herstarten van mijn Modem/Router, de poorten openzetten op mijn Modem, een andere DNS server (van Google) aan mijn Modem toevoegen.

Allemaal heeft het helaas geen effect.

Het rare is dat ik voor de december update geen last hiervan had en geen poorten hoefde open te zetten of andere DNS servers te proberen.
En andere MP spellen hebben tevens ook geen probleem.

Dus mijn vraag is of jullie mij hier verder mee kunnen helpen.

PS: ik heb ook de UOTrace bestand toegevoegd mocht dat helpen

PSS: ik heb ook BF V opnieuw geïnstalleerd

EDIT door EA_Jason: Document met IP adressen verwijderd. 

• VanH0lland's avatar
    VanH0lland
    6 years ago

Ok heb net ff gezocht en het lag aan "Controlled folder Acces" van Windows.

Dit zorgde ervoor dat mijn lokale bestanden niet goed werden aangemaakt.

Dit heb ik uitgezet.

Hiermee is dit probleem opgelost

8 Replies

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    6 years ago

Hey @VanH0lland,

Bedankt voor het duidelijke bericht waarom staat wat je allemaal al gedaan heb!

De UOTrace ziet er goed uit en ik kan niets vreemds daarin vinden. 

We kunnen nog wel enkele dingen proberen:

• Voer Origin.exe en BFV.exe uit als administrator (klik met de rechtermuisknop op de .exe bestanden in Windows Verkenner)
    • Schakel jouw Firewall en Virusscanners tijdelijk uit (die kunnen BFV blokkeren)
    • Repareer via Origin, Batllefield V (Rechtermuisknop op BFv en kies voor Repareren in Origin)
    • Voer een Schone Start van Windows uit en start alleen Origin en BFV op (Als dit wel werkt, is er mogelijk een ander programma dat het probleem veroorzaakt)

Laat even weten of dit werkt 🙂

• @EA_Jason,

Alvast bedankt voor je antwoord op mijn probleem.

Helaas heeft geen van de vier opties geholpen.

En nu ik zo terugkijk zal ik wat meer informatie geven over mijn probleem, want naast dat ik het vergeten heb zal het wellicht ook wel belangrijk zijn om dit te kunnen oplossen.

Elke keer als ik BF V wil opstarten sinds de december update, speelt hij het spel af alsof het de eerste keer is dat ik het spel ga spelen. 
    Bij elke start ervan ga ik door de brightness settings heen en de audio waarna hij vervolgens naar de eerste story missie gaat.

Helaas is dit niet te skippen dus elke keer als ik een oplossing wou testen moest ik een paar minuten wachten.

Want ik denk dat het functioneren niet een groot probleem is, maar het lijkt wel of het spel problemen heeft met het binnen halen van mijn MP gegevens.
    Wellicht dat dit meer zou kunnen helpen.

Alvast bedankt

• VanH0lland's avatar
    VanH0lland
    6 years ago

Vandaag de laatste update binnengekregen en kan weer online spelen.

Alleen 1 nadeel, elke keer als ik het spel afsluit en opnieuw opstart speelt hij elke keer weer de introductie missies af zoals eerder benoemd.
    Dan kan het al snel enkele minuten duren voordat ik in het minuut zit...

Wellicht dat iemand daar antwoord op heeft?

Heb al opnieuw geïnstalleerd en gerepareerd

• VanH0lland's avatar
    VanH0lland
    6 years ago

Ok heb net ff gezocht en het lag aan "Controlled folder Acces" van Windows.

Dit zorgde ervoor dat mijn lokale bestanden niet goed werden aangemaakt.

Dit heb ik uitgezet.

Hiermee is dit probleem opgelost

• Eh wa is dit voor zever heb de game maar kan niet verbinden met de rotte servers van ea op mijn ps4 fiks da gvd

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    6 years ago

Dat klinkt niet goed @druggking, wat is er allemaal aan de hand? Welke foutmelding krijg je al te zien?

Voor problemen met de verbinding kan ik je eerst aanraden om de PS4 en de router eens opnieuw op te starten.

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.775 PostsLatest Activity: 7 days ago