Forum Discussion
Bedankt dat je gereageerd hebt
Wat is het verschil tussen crashen en disconnect?
Ik ben gewoon men game aan het spelen en dan bevriest mij beeld en vervolgens gaat die naar het startscherm van xbox zelf, soms gaat het samen met een krakend geluid, als die bijv net aan het laden is. Ik heb al bf een keer opnieuw geïnstalleerd, maar dat heeft tot nu toe geen verschil uitgemaakt.
Hebben die laatste stappen je geholpen Adje?
- 6 years ago
Ik heb het zelfde probleem, game start normaal op, internet is perfect via de kabel, maar zodra ik een game join en 10 stappen zet of ergens op klim dan loopt die vast en meteen knalt er een rot geluid door me oren heen omdat die vastloopt..
Heb hem opnieuw geinstalleerd, de xbox een reset gegeven en nogsteeds blijft hij het doen..
- 6 years ago
Dat is niet goed @HerBeastx,
Ik wil in dat geval met je controleren of er een ander programma is die de crashes veroorzaakt.
Je doet dit door een Schone Start van Windows uit te voeren en daarna alleen Origin en BFV opstarten, niets anders.
Werkt BFV daarna wel zonder problemen? Dan kan je 1 voor 1 jouw programma's opstarten om te zien welke problemen geeft. Vergeet niet om hierna Windows weer normaal op te laten starten.
- 6 years ago
Dat zou ik graag willen doen alleen speel ik op een xbox one x, dus geen gebruik van origin helaas
About Battlefield Franchise Discussie
Recent Discussions
- 17 days ago
- 2 months ago