Forum Discussion
Dat zou ik graag willen doen alleen speel ik op een xbox one x, dus geen gebruik van origin helaas
Oh ja, dan gaat dat inderdaad niet werken :D
Gelukkig heb ik nog deze tips voor je:
- Speel je op disc? Controleer dan of de disc niet vies is. Maak disc even goed schoon met een microfiber doekje en wat alcohol oid.
- Maak ook een backup van al jouw gegevens en verwijder de Gamertag van jouw Xbox. Voeg daarna de Gamertag opnieuw toe aan jouw Xbox en probeer het nog eens.
Als je de problemen alleen online hebt, kan je ook nog het volgende proberen:
- Speel alleen een potje, zonder een squad en verberg jouw Xbox status zodat anderen je niet kunnen joinen (er is hier mogelijk een probleem mee).
- Stel een Alternate Mac Address in op de Xbox en gebruik de Google DNS.
- Volg de stappen in dit artikel.
- 6 years ago
Ahh top, zal het vanavond proberen, is gedownload dus geen disc
- 6 years ago
Top, ik heb in de wandelgangen wat mensen gehoord die zagen dat spelers problemen hebben met online spelen in squads en dat ze eruit gekicked werden.
- 6 years ago
Ik heb alles gedaan wat je hebt vertelt, heb me account er vanaf gegooid en weer opnieuw ingelogd en ben me router in geweest voor de dmz en de xbox zelf ook helemaal ingesteld zoals het werd vertelt in het stappen plan. Heb zelf me xbox uit elkaar gehad en helemaal schoongemaakt van binnen en weer in elkaar gezet. Nogsteeds loopt die vollop vast...
Ik ben ten einde raad.. heb geprobeer BFV in me eentje te spelen, ging 4 minuten goed en toen kwam de vastloper weer.
Ik ga nog 1 ding proberen en dat is me router even uit doen en na 2 minuten weer aan.. Hopen dat de verbinding dan niet meer strikt is, terwijl ik gewoon aan de kabel zit, maargoed..
- 6 years ago@HerBeastx Ik hoorde net dat we vandaag een fix uit hebben gebracht, welke het probleem mogelijk oplost.
Zou je dit voor mij willen proberen en laten weten hoe het nu gaat? - 6 years ago
Ja is goed zal het vanmiddag/vanavond laten weten, is het een fix vanuit EA zelf of Microsoft? Stomme vraag maargoed
- 6 years ago@HerBeastx Vanuit EA/DICE 🙂
- 6 years ago
Ahh okee, ik zal het in de gate houden en doorgeven
- 6 years ago
We hebben er een update over aangezien we zien dat er meerdere mensen crashen:
- 6 years ago
Ik heb gewoon nogsteeds het zelfde.. Maakt niet uit of het Battlefield Hardline is, Battlefield V of CoD Black Ops 4... Op een gegeven moment freezed me scherm en komt er een kraak geluid en dat blijft hangen tot die eindelijk naar dashboard gaat en soms schakelt die zichzelf gewoon helemaal uit..
Begint me ook behoorlijk op de zenuwen te zitten..
- 6 years ago
Begrijpelijk, maar zoals de tweet zei: we zijn het aan het onderzoeken.
- 6 years ago
Alles geprobeerd wat je hebt beschreven, zelfs na de update loopt me xbox nogsteeds vast..
Ik ga hier microsoft over contacten, kijken of zij er wat mee kunnen of kunnen repareren..
About Battlefield Franchise Discussie
Recent Discussions
- 17 days ago
- 2 months ago