Forum Discussion

GewoonCareltje's avatar
6 years ago
Solved

battlefield V start elke keer met de tutorial

Product: Battlefield V
Platform:PC
Wat is het model van jouw systeem? PC
Wat is het AMD- of Nvidia Modelnummer van jouw videokaart? geforce gtx 1060
Voer de grote van het geheugen in GB in ram 16 gb videocard 6gb SSD: 250 harde schrijf: 2tb
Gebruik je software met een overlay? Nee
In welk deel van het spel komt het probleem voor? Spel Menu
In welk menu was je toen de bug voorkwam? main menu
Selecteer jouw regio Europa
Op welke server gebeurde dit?
Wanneer gebeurde dit? (dd.mm.jj uu:mm)
Omschrijf kort je bug: Elke keer als ik Battlefield V opstart gedraagt het spel zich als of ik voor de eerste keer op start. Hij start elke keer op met de tuturial en de ingestelde resolutie wordt niet opgeslagen.
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? u kunt contact met mij opnemen zodat ik eventueel mijn scherm kan delen zodat u mee kan kijken naar het probleem
Wat gebeurt er? Ik speel al geruime tijd het spel Bettlefield plotseling krijg ik onderstaande 5 problemen. Ik hoop dat iemand mij met deze problemen kan helpen. 1. Elke keer als ik battlefield V opstart krijg ik de tuturial te zien net alsof ik de game voor het eerst speel. 2.Ook staan mijn beeld instellingen elke keer wanneer ik opstart niet goed waardoor ik een extra breed beeld krijg dat kan ik wel later nog corrigeren. 3. Wanneer ik de tuturial ben geleaved en ik weer in main menu kom krijg ik te zien ‘bedankt voor het spelen van battlefield V’ net alsof ik dus net de game heb gekocht. 4. Vervolgens krijg ik een melding dat ik rank 50 ben geworden en dat ik 1000cc heb gekregen terwijl ik volgends mij nog geeneens rank 50 ben wanneer ik die melding probeer te sluiten komt hij meteen weer terug waardoor ik dus niks anders meer kan doen. Wanneer ik de game opnieuw opstart gebeurt het hele verhaal weer opnieuw het lijkt er dus op dat hij de gegevens niet opslaat
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? een oplossing voor het probleem

Ik speel al geruime tijd het spel Bettlefield plotseling krijg ik onderstaande 5 problemen. Ik hoop dat iemand mij met deze problemen kan helpen.

1. Elke keer als ik battlefield V opstart krijg ik de tuturial te zien net alsof ik de game voor het eerst speel. 2.Ook staan mijn beeld instellingen elke keer wanneer ik opstart niet goed waardoor ik een extra breed beeld krijg dat kan ik wel later nog corrigeren.
  2. Wanneer ik de tuturial ben geleaved en ik weer in main menu kom krijg ik te zien ‘bedankt voor het spelen van battlefield V’ net alsof ik dus net de game heb gekocht. 4. Vervolgens krijg ik een melding dat ik rank 50 ben geworden en dat ik 1000cc heb gekregen terwijl ik volgends mij nog geeneens rank 50 ben wanneer ik die melding probeer te sluiten komt hij meteen weer terug waardoor ik dus niks anders meer kan doen.

Wanneer ik de game opnieuw opstart gebeurt het hele verhaal weer opnieuw het lijkt er dus op dat hij de gegevens niet opslaat.

19 Replies

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.754 PostsLatest Activity: 4 days ago