Battlefield V start niet op!
Hallo,
Speel Battlefield V al sinds december 2018 en heb in januari 2020 een schone windows installatie gedaan Battlefield, toen geen problemen.
Maar nu sinds ik een paar weken geleden alweer een schone windows 10 installatie heb gedaan start Battlefield V niet meer op . Zodra ik Play via Origin click is hij even bezig, en komt daarna weer op hetzelfde scherm terug en dan kan ik weer op play drukken enz. enz.Tot nu toe heb ik het spel en origin al 4 x opnieuw geinstalleerd met inachtneming van alle tips die ik kon vinden in het forum EA Answers HQ maar niets helpt.
graag hulp dxdiag bijgevoegd
bedankt
Het spel Battlefield V start weer op (gelukkig)
De reden van het niet opstarten lag aan mijn OneDrive deze laat ik niet auto opstarten met Windows deze doe ik alleen manual sinds de laatste windows installatie.
Nadat ik OneDrive gestart had startte ook Battlefield weer pffffff.Hoe ben ik hier dan achter gekomen?
"Mijn Documanten/ Battlefield V/ settings/ PROFSAVE_Profile
Open with Notepad & locate GstRender.Dx12Enabled 1 & change it to 0"Ik wilde bovenstaande gaan veranderen toen zag ik dat bij PROFSAVE_Profile enz. 'de update pijltjes' van OneDrive staan zie de screenshots en dit zette mij aan het denken zodat ik OneDrive startte en klaar is kees!!
Gewoon met Dx12 en de nieuwste driver van de videokaart
Heeft natuurlijk te maken met sync
Hoe dan ook zeer bedankt had zonder jouw hulp hier nooit achter gekomen
groeten uit Steenbergen