Forum Discussion

kakjaes's avatar
4 years ago

Battlefield4 op PS3 gespeeld: voortgang overzetten naar PS4 en ook PS5

Jaren terug heb veel BF4 gespeeld een PS3. Sinds de aanschaf van een PS4 werd BF4 spelen minder op de PS3. Vorig jaar kocht ik BF4 voor de PS4. Hoe krijg ik vande PS3 mijn singleplayer en mulitplayer overgezet naar de PS4? Ondertussen heb ik sinds kort een PS5. Hoe krijg ik de voortgang dan op de PS5? Ik heb een PS+ abonnement.

1 Reply

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 years ago

Hey @kakjaes,

Dat is een goede vraag. Ik vermoed dat je helaas weinig kunt doen om de Singleplayer voortgang over te zetten van de ene console naar de andere, aangezien die lokaal is opgeslagen op de console zelf. Ik denk niet dat de PS Plus Sync hier mee zal werken, maar dit kun je misschien beter aan Sony PlayStation Support zelf vragen.

Met betrekking tot de Multiplayer voortgang van PS3 naar PS4; helaas is dit ook niet meer mogelijk.

Maar als je Multiplayer voortgang hebt op de PS4 en je wilt hetzelfde spel spelen op een PS5, dan (als het goed is) heb je gewoon dezelfde Multiplayer voortgang, mits je met hetzelfde account bent ingelogd natuurlijk.

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.775 PostsLatest Activity: 3 days ago