Forum Discussion

TimeForTijd's avatar
4 years ago
Solved

[Bekend probleem] - Could not fetch your report

Sinds een paar dagen geleden krijg ik steeds de melding ''Could not fetch your report'' aan het einde van de ronde. Hierdoor kan ik een geen nieuwe wapens verkrijgen ook al heb ik het level gehaald. ...
  • EA_Neil's avatar
    4 years ago

Hey allemaal,

UPDATE - 21 Mei 2021

Dit probleem zal sinds opgelost moeten zijn. Mocht je alsnog tegen unlock problemen aan lopen na het spelen van enkele rondes willen we je vragen contact op te zoeken met onze helpdesk via de chat of social media en zij zullen je helpen de rest van de unlocks toe te voegen.

Het kan handig zijn een lijstje van de missende unlocks te maken zodat je deze aan hun kunt geven en ze meteen aan de slag kunnen.

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

Dit is hoe je een chat start:

1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
    2. Selecteer chat

Dit lijkt inderdaad een probleem te zijn die meerdere spelers lastig valt. We zijn op de hoogte en er wordt hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Het is op het moment niet duidelijk of de gemiste voortgang met terug rekende kracht toegevoegd wordt maar er wordt zeker naar gekeken.

Onze excuses hiervoor!

- EA_Neil

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.754 PostsLatest Activity: 4 months ago